Administratör till Region Östergötland

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Vi söker nu en Administratör till Region Östergötland. Tjänsten är på heltid och är tänkt att påbörjas omgående fram till årsskiftet.

Publiceringsdatum
2018-06-01

Om tjänsten
Som Administratör kommer du att vara stöd för de funktioner som arbetar med informationssäkerhet i Region Östergötland.

I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Diarieföring och arkivering
• Bokningar
• Hantera funktionsbrevlåda
• Ärendehantering i Regionens ärendehanteringssystem
• Uppdatera intranätet, hantera dokument i dokumenthanteringssystem
• PuL-register, hantera register vilket avser anmälningar, kompletteringar, ändring och avslut.
• Registerutdrag, Hantera och samordna begäran av registerutdrag

Om dig
Vi söker dig som har en relevant utbildning, lägst gymnasienivå samt minst tre års dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Har du dessutom arbetat med handläggning av ärenden samt informationssäkerhet och dataskydd är detta meriterande för tjänsten.

Vidare ser vi att du som söker är strukturerad, lösningsorienterad och har en god samarbetsförmåga. Är du dessutom social, initiativtagande och kommunikativ är det har tjänsten för dig.

Viktigt för tjänsten är:
• Goda kunskaper i Officepaketet
• God datorvana, meriterande att ha arbetat i ärendehanteringssystem
• Mycket goda kunskaper i Svenska, meriterande med Engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Cecilia Edmark via 013 35 88 80

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Region Östergötland, Linköping, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-30
Ange följande referens när du ansöker: ref-26538
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Edmark Cecilia.Edmark@adecco.se 013 35 88 89

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
S:t Larsgatan 12
58227 LINKÖPING

Kontorsadress
S:t Larsgatan 12

Jobbnummer
4181651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: