Administratör till Ravema i Värnamo

Framtiden AB / Organisationsutvecklarjobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Värnamo, Hylte, Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Värnamo, Hylte, Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd eller i hela Sverige

Har du en stark drivkraft, lätt för att ta människor och älskar att ge bra service - sök denna tjänst som administratör på Ravema i Värnamo!

Start: 1 september eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid
Placering: Ravema, Värnamo
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar löpande nya ansökningar, välkommen att söka redan idag!


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du i huvudsak att serva den interna organisationen inom service och eftermarknad samt externa kunder. Dina arbetsuppgifter är varierande och du har många kontaktytor, delvis internationella. Du har känsla för administration och affärssystem, samt har lätt för att se och förstå helheten. Fokusområden i vardagen är serviceadministration, fakturering, tidrapportering och reseräkningar, på längre sikt handlar det om utveckling av rutiner, processer och system.

Avdelningen består av 40-talet servicetekniker, 6 teamledare samt områdesansvarig som du rapporterar till. Dina kollegor är geografiskt utspridda, i såväl Sverige som Norge.



Om företaget
Ravema är en ledande partner till nordisk verkstadsindustri. Vi levererar högpresterande verktygsmaskiner, mätmaskiner, kringutrustning, service, verktyg och industriförnödenheter och är marknadsledande i både Sverige och Norge. Ravema grundades redan 1912 och har genom sin långa marknadsnärvaro, höga tekniska kompetens och agenturer för världsledande leverantörer byggt ett starkt varumärke. Vi har ca 120 anställda och ingår i LMT Group, som ägs av Liljedahl Group, en finansiellt stark industri- och handelskoncern.

Din profil
Vi söker dig som har ett driv och vilja att utveckla och förbättra saker. Du har lätt för att bemöta människor, och gör det med såväl ödmjukhet som tydlighet. Vidare är du en kommunikativ person med vilja att ge snabb och korrekt service. Rollen kräver stor flexibilitet i en varierad teknikintensiv vardag med stora möjligheter att underlätta för dig, dina kollegor och kunder.

Skallkrav:
• Mycket god svenska och engelska i tal såväl som skrift
• Mycket god datavana

Det är ett plus om du har:
• Körkort
• Erfarenhet av affärssystemet IFS
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration/marknad

Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 11909
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Fhager ida.f@framtiden.com 0735-16 89 85

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D

Jobbnummer
3511798

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: