Administratör till projekt inom infrastruktur!

Sodajo Consulting AB / Administratörsjobb / Stockholm
2024-12-23


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sodajo Consulting AB i Stockholm, Ludvika, Tanum, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Är du en driven administratör som söker en ny utmaning inom infrastrukturområdet? Vi söker nu en skicklig administratör med erfarenhet av att samordna och koordinera arbetsprocesser för att bidra till ett stort och betydelsefullt projekt!
Hos vår kund, en ledande aktör inom infrastruktur, får du möjlighet att arbeta med varierande och utmanande arbetsuppgifter. I denna roll får du använda din erfarenhet av dokumenthantering och verksamhetsutveckling för att bidra till ett effektivare arbetssätt.
Vi söker dig som kan börja vid starten av 2025, men urval sker löpande - så skicka in din ansökan redan idag!
Information om tjänsten
I rollen som administratör kommer du att arbeta tätt tillsammans med sektionsledningen och projektets olika intressenter. Din vardag kommer att innehålla uppgifter såsom diarieföring, dokumenthantering, mötesplanering och förbättring av administrativa processer. Dessutom kommer du att driva mindre utvecklingsprojekt och bidra till att effektivisera arbetssätt inom teamet.
Du kommer att vara anställd av Sodajo Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Vid ett lyckat samarbete kan du på sikt erbjudas anställning direkt hos dem.
Du erbjuds
Möjlighet att arbeta långsiktigt och utvecklas inom ett ledande företag i infrastrukturområdet.
Att få vara med och bidra till utvecklingen av ett stort och samhällsviktigt projekt.
Ett dynamiskt arbetsklimat med möjlighet att utveckla dina administrativa och koordinerande färdigheter.
En central roll där din kompetens är avgörande för projektets framgång.

Publiceringsdatum
2024-12-23

Dina arbetsuppgifter
Rollen är bred och varierande med fokus på administration och processutveckling. Dina uppgifter kommer bland annat att inkludera:
Diarieföring och hantering av dokumentation i projektets diariesystem.
Planera och delta i möten samt skriva minnesanteckningar och sammanställa rapporter.
Stötta sektionsledningen i att samordna sektionsmöten och andra viktiga aktiviteter.
Planera och hantera onboarding- och offboarding-processer enligt etablerade rutiner.
Driva förbättringsprojekt för att utveckla och effektivisera arbetssätt och verktyg.

Vi söker dig som
Har en eftergymnasial examen inom administration, ekonomi, teknik eller motsvarande.
Har några års erfarenhet av en samordnande eller koordinerande roll som innefattar administrativa och operativa uppgifter, inklusive att skriva minnesanteckningar och sammanställa rapporter.
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Vi söker dig som är strukturerad, självgående och initiativrik. Du trivs i en dynamisk miljö och har lätt för att samarbeta med olika intressenter. Din problemlösningsförmåga och ditt prestigelösa sätt att hantera utmaningar gör dig till en värdefull resurs i teamet! Vi söker även dig som kan starta redan i mitten på januari, så var snabb med att skicka in din ansökan, då vi tillämpar löpande urval.
Startdatum: Omgående
Tjänstens omfattning: Heltid
Stad: Stockholm
Urval: Sker löpande

Kontaktuppgifter för detta jobb
Är du den vi söker?
Tveka inte att skicka in din ansökan!
Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofie Jonsson
sofie@sodajo.se
076 146 45 34

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sodajo Consulting AB (org.nr 559490-8294), http://sodajo.se
112 51  STOCKHOLM

Jobbnummer
9079643

Prenumerera på jobb från Sodajo Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sodajo Consulting AB: