Administratör till Nordea
TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en fena på administration och önskar att arbeta inom bank?
Detta är 2 spännande tjänster på ett stort bolag. Du får många nya kollegor vilket breddar ditt nätverk. Nordea Cards ansvarar för bankens alla kortrelaterade tjänster, utfärdande av privat- och företagskort, samt alla relaterade tjänster och även mobila betalningar. Vårt ansvar täcker alla de nordiska länderna och vår vision är att vara den ledande kortleverantören av korttjänster på Nordeas samtliga marknader.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Kontoret ligger i fina lokaler i centrala Stockholm, uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå året ut med goda möjligheter till förlängning. Din anställning kommer att inledas med en internutbildning i bankens system och arbetssätt.
Dessa två tjänster ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Vi består av två team, Cardservice och Corporate Support. Cardservice arbetar med olika kundprocesser för privatpersoner och Corporate Support för företagskunder. En stor del av vår verksamhet riktar sig mot Corporate och vår huvudprodukt First Card.
Den vi söker kommer att arbeta i vårt team Corporate Support med att granska vissa dokument i samband med våra First Card ansökningar för företagskort och privatkort. Rollen innebär att arbeta självständigt och supporten mot kund sker både per email och telefon. Du ansvarar också för att säkerställa att Nordeas processer levereras inom vårt SLA/Service Level Agreement. Du kommer att ha ett nära samarbete med de andra inom teamet.
Arbetsuppgifterna innebär:
* Granskning av ansökningar med tillhörande handlingar
* Kundkontakt
* Sortering och scanning
* Hantering av email
* Samarbete med vår Säljenhet och kundtjänst
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Ett utvecklande uppdrag i internationell miljö. Gedigen introduktion samt kunniga kollegor som stöttar. Du kommer att vara del av ett härligt team bestående av 14 medarbetare.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Då du har daglig kundkontakt behövs en god kommunikationsförmåga. Du gillar att arbeta självständigt och förstår vikten av att jobba under sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig, har ett stark driv och kundfokus. Du föredrar struktur och kan hantera olika system. Vi ser även att du är samarbetsvillig och har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor.
Vi tror att du har erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter eller kundsupport. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men det är inget krav. Du är van att arbeta målstyrt, vilket innebär att du kommer att ha med dig Nordeas värderingar i det dagliga arbetet. Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i nya system och förmågan att uttrycka dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift då vi ingår i en nordisk enhet samt har globala kontakter.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår Nordea. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-10-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClaudia Ullreich Engmer 0734 34 64 56
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3748515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.