Administratör till myndighetsuppdrag (50 %)
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Gävle,
Sandviken,
Söderhamn,
Östhammar,
Hedemora eller i
hela Sverige Är du duktig på att snabbt sätta dig in i administrativa uppgifter och utmaningar? Trivs du bäst i en stöttande roll där du får nytta av dina kunskaper i Office-programmen? Är du dessutom orädd, initiativrik och har god planeringsförmåga? Då har vi uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2015-09-28BeskrivningPerido söker nu en erfaren administratör till ett deltidsuppdrag hos en kund. Kunden är en statlig myndighet som arbetar med människor och fungerar som en länk mellan individer och högre instanser i samhället. Tjänsten är placerad centralt i Gävle.
Här kommer du att ha en stöttande roll och ingå i ett team om fyra personer där du får ansvara för en mängd olika uppgifter kopplat till myndighetens integrationsprojekt. I din variationsrika arbetsdag kommer du ha stor nytta av dina tidigare erfarenheter av de olika programmen i MS Office, och du kommer även att få användning för din handlingskraft och noggrannhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
• Redovisning till ekonom internt och finansiärer extern
• Sammanställning och färdigställande av rapporter
• Skapa tabeller för projektets statistik, rapporter m.m. i databasprogram som Access och Excel
• Intern och extern information inom projektet, främst som webbadministratör men även via enklare informationsmateriel
• Stödja projektledare och projektmedarbetare
• Ansvara för minnesanteckningar vid olika typer av möten och bistå vid upphandlingar
Vi tror att det här uppdraget är en bra och utvecklande möjlighet för dig som trivs i en offentlig arbetsmiljö och som nu vill få ännu mer kunskap om hur en samhällsviktig myndighet tar sig an det vardagliga flödet av utmaningar. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Eftergymnasial utbildning inom aktuellt område
• Minst 5 års erfarenhet från liknande arbete
• Goda datorkunskaper i kontorsstödprogramvara
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av offentlig sektor
Tjänstens omfattning och tillträdeTillträde omgående. Omfattning 50%, uppdragstid 800 timmar t.o.m. 2016-02-28.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12357EL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12357EL
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12357
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2452091
Observera att sista ansökningsdag har passerat.