Administratör till myndighet med intresse för miljö

Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Administratör
Vill du jobba tillsammans med ett företag som utvecklar miljösverige i samverkan med näringslivet, myndigheter och organisationer?Har du ett intresse för miljö och statlig verksamhet? fortsätt då gärna läsa denna annons.
Vi letar nu efter två administratörer till ett uppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Här erbjuds en utvecklande roll som administratör som strävar efter att underlätta vardagen för din, såväl som dina kollegors vardag.

Omfattning: Start 15 augusti. Heltid, måndag-fredag.

Uppdragslängd: 3 månader med goda möjligheter till förlängning.

Publiceringsdatum
2018-05-22

Dina arbetsuppgifter
Rollen som administratör innebär att vara en stödfunktion för verksamheten. Arbetsdagarna är varierande med toppar och dalar i arbetsbelastningen.
Du arbetar i ett team på 4 personer där ni har ett nära samarbete även fast arbetsuppgifterna mestadels sker självständigt.

Exempel på dina arbetsuppgifter:
• Vara ett operativt stöd för verksamheten
• Ta hand om administrationen kring föredragningar
• Se till att ärenden och bilagor kommer in
• Stänga ner sociala medier/ytor efter avslutade projekt
• En del telefonkontakt
• Övriga administrativa uppgifter

Kvalifikationer
Här behöver du:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Meriterande med högskoleutbildning och erfarenhet från statlig myndighet samt kunskaper i SharePoint eller likvärdigt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att trivas i rollen tror vi att du är socialt utåtriktad och tydlig i din kommunikation. Vi tror att du ser lösningar istället för problem och att du är duktig på att jobba strukturerat med ett ordningssinne. Är du dessutom serviceminded och tar egna initiativ är det ett stort plus.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2018-07-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-06
Ange följande referens när du ansöker: 201150125
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Tängnander josefin.tangnander@randstad.se

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
11144 Stockholm

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 111 44 Stockholm

Jobbnummer
4159085

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: