Administratör till myndighet i Stockholm

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Administratörsökes till myndighet i Stockholm! Sök tjänsten redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en administratör till detta konsultuppdrag, mederfarenhet av att registrera in handlingar i ärendehanteringssystem. Kundens administratörerbehöver nu avlastning under en period, så man arbeta tillsammans i deras team.
Uppdrag startar omgående ochpågår till 11 oktoberpå heltid 100%, och utförs påplats i kundens lokaler i Stockholm. Kunden tillämparflextid mellan kl. 7:00-9:00 och kl 15:00-20:00 samt viss lunchflex.

Publiceringsdatum
2024-05-22

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att registrera handlingar i myndighetens tvisteärenden på ett effektivt sätt. Vidare hanterar du följande delar:* Hantera många kontakter med anställda och allmänhet * Avlasta övriga administratörer inom verksamheten * Vara ett operativt stöd för verksamheten* Sköta administrativa rutiner, planera och samordna


Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning * Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt * Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete* Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. * Erfarenhet av registrering av handlingar i ett ärendehanteringssystem * Stor IT-vana

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-24.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 010-26 446 46.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Pernilla Gärdén
pernilla.garden@bemannia.se

Jobbnummer
8697749

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: