Administratör till mediebolag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten av september. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett mediebolag som är marknadsledande inom populärpress i Sverige. Kontoret är beläget i centrala Stockholm i härliga lokaler. I rollen som administratör kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter och i huvudsak med registrering av bokningar. Uppdraget avser sex månader på heltid med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:30-17:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Arbetsuppgifter Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:

Supporta säljarna

Boka in kampanjer

Registrering i CRM-system (Advendio)

Övrig administration

VI SÖKER DIG SOM

Har 1-3 års erfarenhet av liknande roll

Har god administrativ vana och goda kunskaper i Excel

Tidigare har arbetat med CRM-system

Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom säljadministration eller säljsupport.

Som person är du positiv, serviceinriktad och ansvarstagande. Du är självgående, noggrann och kommunikativ. Vidare ska du tycka att det är kul att arbeta med administration, varierande arbetsuppgifter och passa deadlines.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-07-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5298746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: