Administratör till marknadsavdelning på modebolag!

Poolia Office Professionals AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till marknadsavdelning på modebolag!" (publicerad 2016-03-14) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativt arbete från en marknads-eller pressavdelning? Söker du efter en ny utmaning? Då har vi jobbet för dig!

Vi söker nu för kunds räkning en administratör till deras marknadsavdelning.

Vår kund är ett stort internationellt modebolag med kontor i centrala Stockholm.

Rollen innebär att ha det administrativa ansvaret att samla in allt marknadsmaterial och all produktinformaiton till produktionen av deras nyhetsbrev.

Uppdraget är på konsultbasis och väntas pågå mellan 2016-02-29 - 2016-08-29.

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-01-18

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att ta fram och sammanställa marknadsmaterial och produktinformaiton för de olika marknaderna. Det sker i tydlig struktur till de teamen som på marknadsavdelningen jobbar med nyhetsbreven. Det innebär bland annat att ladda ner bilder, samla produktnamn, priser, copy, skapa kampanj och produktlänkar.

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har något års erfarenhet av en administrativ eller assisterade roll på en marknads- eller pressavdelning tidigare. Du har god vana av att arbeta i Excel samt marknadsrelaterade webbaserade system/verktyg.

Som person tror vi att du är ansvarstagande, strukturerad och kan fokusera på att leverera under utsatta tidsramar. För att passa i rollen bör du även vara ordningsam och ödmjuk inför nya arbetsuppgifter. Rollen innebär många kontaktytor internt och vi ser därför att du har en positiv attityd och alltid strävar efter att hitta förbättringar i ditt arbetssätt.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2016-02-28 Visstidsanställning till 2016-08-29

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 660611
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Stehn

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Kungsgatan 57 A, Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57 A, Box 207

Jobbnummer
2621180

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: