Administratör till Loomis Sverige AB

Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
2021-10-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Loomis Sverige AB" (publicerad 2021-11-11) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker Loomis Sverige AB förstärkning i form av en administratör! Har du erfarenhet av att arbeta administrativt? Är du driven, ordningsam och strukturerad som person? Då är det dig vi söker!

Publiceringsdatum
2021-10-29

Företaget
Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten
Som administratör kommer du att arbeta på avdelningen AML (Anti Money Laundering). Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för att arbetet utförs enligt gällande instruktioner med hög kvalitet. Vidare kommer arbetsuppgifterna bestå av att via telefon kontakta Loomis Sveriges kunder inför mejlutskick. I rollen kommer du säkerställa att kunden har fått mejlutskick och se till att kunden har förstått att de behöver besvara mejlutskicket inom viss tidsram.

Vidare kommer även dina arbetsuppgifter innefatta

• Administrera uppgifter i datasystem.
• Arkivera inkomna uppgifter från kund.
• Ta eget ansvar för att uppnå uppsatta mål.

Som person är du

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som att du är noggrann, lösningsorienterad, handlingskraftig och ansvarstagande.

Vi söker dig som har 5 år arbetslivserfarenhet. Vidare ser vi att du har vana från att ha arbetat i en roll med någon slags kundkontakt. God datorvana är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. För att lyckas i denna roll behöver du vara kommunikativ och kunna skapa en rak samt tydlig dialog med bolagets kunder. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system.

Kvalifikationer
• Tala och skriva flytande svenska
• Gymnasial bakgrund
• 5 års arbetslivserfarenhet
• Har erfarenhet av att arbeta via telefon
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Branscherfarenhet från kund eller kontaktcenter

Det är starkt meriterande om du är flerspråkig. I denna roll är det viktigt att du är självgående och kan planera och strukturera upp din dag.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag 08,30-17,00 med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd hos Hero. För rätt person finns chans till förlängning där du blir anställd av Loomis. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se
072 991 88 58

Jobbnummer
6081353

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: