Administratör till Löfbergs

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Karlstad
2025-01-16


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett företag som vill bidra till en mer hållbar framtid? Är du positiv, kommunikativ och initiativrik? Just nu söker vi tillsammans med vår samarbetspartner Löfbergs en administratör till logistikavdelningen.

Publiceringsdatum
2025-01-16

Om tjänsten
Som administratör på Löfbergs logistikavdelning kommer du hantera uppgifter kring kund, pris, produkter, order med mera. Du kommer vara en viktig kontaktperson för såväl interna som externa kunder. Du kommer till en arbetsplats där stor vikt läggs på en bra arbetsmiljö, inkludering och en stor teamkänsla där olikheter mellan människor ses som styrkor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Svara på mail och samtal från konsumenter, kunder och övriga avdelningar
• Administrera kundinformation och order i affärssystem (IFS)
• Hantera artikelinformation i externa system (Validoo & Dabas)
• Fakturering och kreditering
• Ta fram säljstatistik (Excel)
• Övriga administrativa uppgifter inom avdelningen

Tjänsten som administratör på Löfbergs logistikavdelning är ett tidsbegränsat konsultuppdrag genom Adecco med start 1 mars och sträcker sig fram till den 31 augusti. Placeringen är på plats i Löfbergs lokaler i Välsviken, Karlstad och tjänstgöringsgraden är 100%.

Om dig
Vi söker dig som har en god administrativ förmåga, en hög servicegrad och vana vid Officepaketet. Som person har du lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter och kan arbeta utifrån satta deadlines. Då arbetet kräver många kontaktytor ser vi att du har lätt för att kommunicera och samarbeta. Du bör också vara en noggrann, positiv och prestigelös person som kan hålla många bollar i luften och har lätt för att skapa nya relationer. Du ser hellre möjligheter än problem.

Krav för tjänsten:

• Administrativ erfarenhet
• Goda kunskaper i officepaketet
• God erfarenhet av arbete i affärssystem
• Serviceinriktad
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Så ansöker du
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mattias Olsson, 0736847297, mattias.olsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, logistik, sälj, Löfbergs, Kaffe, IFS, Adecco, Karlstad, Värmland

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business manager
Mattias Olsson

Jobbnummer
9107045

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: