Administratör till Lastbilsstation i Skellefteå
Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Nu söker Lastbilsstation en administratör till deras team i Skellefteå med start omgående! Vikariatet sträcker sig över sommaren och omfattar 100 % med möjlighet till förlängning. Då Lastbilstation har behov av en person omgående ser vi gärna att du söker tjänsten redan under dagen då urval sker löpande.
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en administratör. Tjänsten avser en rekrytering vilket innebär att du kommer bli direkt anställd hos vårt kundföretag. Vi sköter rekryteringsprocessen åt Lastbilsstation i form av urval, intervju och presentation till kunden. Tjänsten avser ett vikariat som stäcker sig till efter semesterperiodens slut, eventuellt längre.
Du kommer att sitta hos Lastbilsstations kontor i Skellefteå där du blir en del av ett arbetslag med tre kollegor.
För vidare information om tjänsten kan ni vända er till Lastbilsstations Ekonomichef Anna Vinevall, 0910 - 71 13 56
anna.vinevall@lastbilsstation.se alternativt för fackliga frågor till Unionen Adam Söderström, 0910 - 71 17 52 eller
adam.soderstrom@lastbilsstation.sePubliceringsdatum2016-02-18Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör ansvarar du för administrativa uppgifter som bland annat innefattar registrering av fraktsedlar och fakturering. Du hanterar kontakten med kund och övriga depåer via telefon och mail.
Du kommer även att:
• registrera kvittenser
• löpande fakturering
• sköta övrig administrativt arbetsuppgifter
Vi söker dig som
Tidigare har arbetat med kvalificerat administrativt arbete. Har du erfarenhet av kundservice via telefon och mail är det meriterande men inte ett krav för tjänsten. Svenska är ett krav för tjänsten då arbetsuppgifter kräver det.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Tillsammans med kunden har vi valt ut egenskaper som är viktiga för uppdraget: Som person är du flexibel, noggrann och bekväm med att periodvis arbeta i högt tempo. Du är strukturerad i ditt sätt att ta dig an uppgifter. Du drivs av att arbeta med kvalitet och utstrålar service till både kunder och medarbetare.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Skellefteå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Sara Engström
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@professionalsnord.seInformation om kundföretaget
Lastbilsstation är ett logistikföretag med sina rötter i Norrland och är etablerade i Gävle, Sundsvall, Umeå, Luleå och Skellefteå där deras huvudkontor ligger. De är idag ca 200 anställda och omsätter 250 miljoner.
Om företagetDet är viktigt för oss att du känner dig trygg i din anställning oavsett om du arbetar hel eller deltid. Du kan arbeta som uthyrd konsult på specifika konsultuppdrag eller bli anställd direkt hos något av våra kundföretag via en direktrekrytering. Hos oss är du med och bidrar till att stärka Norrland som region! Läs mer om oss på
www.professionalsnord.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 447
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Engström
FöretagProfessionals Nord Rekrytering AB
AdressProfessionals Nord Rekrytering AB
Riksvägen 2
90431 Umeå
KontorsadressRiksvägen 2, Umeå
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2678978
Observera att sista ansökningsdag har passerat.