Administratör till Länsstyrelsen
Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Administratör till Länsstyrelsen
Just nu söker vi en administratör till Länsstyrelsen i Stockholms län! Här kommer du att bland annat att sköta administrationen kring deras nya program för företagsstöd. Trivs du med administration och har en hjälpsam ådra? Då tar vi gärna ett samtal och en kopp kaffe med dig! Välkommen in med din ansökan, redan idag!
Omfattning: Heltid, kontorstider. Med start i februari till och med 1 juni 2018.
Publiceringsdatum2018-01-29Dina arbetsuppgifterLänsstyrelsen i Stockholms län är en statlig myndighet som finns nära invånarna i varje län. Länsstyrelsen är en viktig länk mellan människor och kommuner å ena sidan och regering, riksdag och centrala myndigheter åt den andra sidan. Myndigheten arbetat brett med frågor som rör bland annat miljö, natur, arbetsmarknad och jämställdhet. Just nu söker de en administratör till myndigheten som ligger centralt i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter som administratör här:
• Ta emot intresseanmälningar från sökande företag och sammanställa i en Excel-lista. Du kommer även bistå med administration kring ansökningar och nya programmet för företagsstöd.
• Administrera bedömningsmöten med övriga offentliga främjandeaktörer, administrera lanseringsträffar med intresserade företag liksom svara på telefon och mejl.
Läs gärna mer om Länsstyrelsen i Stockholms län här;
www.lansstyrelsen.se/stockholm [
http://www.lansstyrelsen.se/stockholm ]
KvalifikationerHär behöver du:
• Minst 3 års erfarenhet av administration och erfarenhet av statlig myndighet.
• Avslutad gymnasieutbildning.
Det är meriterande (ej krav) om du har arbetat i handläggningssystem av affärsutvecklingscheckar (NYPS) eller motsvarande och/eller diarieföringssystemet Platina eller motsvarande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista dag att ansöka är 2018-02-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Josefin Andersson |
josefin.andersson@randstad.se [ mailto:
josefin.andersson@randstad.se ] |
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-09
Ange följande referens när du ansöker: 201120950
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Andersson
josefin.andersson@randstad.seFöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
10724 Stockholm
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10704 Stockholm
Jobbnummer 3931139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.