Administratör till långsiktigt uppdrag!
Palm & Partners Professional AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partners Professional AB i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Alingsås,
Falkenberg eller i
hela Sverige Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och ge bästa servicen och lösningarna till kunden? I rollen som administratör kommer du att ingå i ett team om fem kollegor och tillsammans ansvarar ni för diverse arbetsuppgifter i en omväxlande vardag. Vi söker nu för kunds räkning en administratör som brinner för service och problemlösning. Företaget är beläget på Hisingen i Göteborg.
Rollen som administratör innebär varierade arbetsuppgifter där du tillsammans med ditt team stöttar avdelningen med diverse administrativa arbetsuppgifter så som:
• Administration
• Orderhandläggning
• Försäljning
• Fakturering
• Bokning av frakter
Tjänsten är på 60% med väldigt förmånliga arbetstider.
Erfarenhet
Vi söker dig som arbetar lösningsfokuserat och har ett stort intresse för service. Vi tror att du tidigare arbetat inom administration, och det är meriterande om du har erfarenhet inom logistik och orderhandläggning. Har du erfarenhet inom affärssystemet Garp ser vi det som ett stort plus! Du har en god kommunikativ förmåga och är duktig på att skapa goda relationer med så väl kunder som kollegor.
Personliga kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personliga kvalifikationer men vi ser även att du:
• Har fullgjord gymnasieutbildning
• Har 3-5 års arbetslivserfarenhet inom servicebranschen
• Talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska
• Kan Office-paketet
Lön och anställningsvillkor
Enligt överenskommelse
Visstidsanställning
Ansökan
Urval sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag! Du ansöker om tjänsten via vår hemsida
www.palmpartners.se. För vidare frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Tomas Rosborg på 0708-953747 eller
tomas.rosborg@palmpartners.se Startdatum
Omgående
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-04-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 3828
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTomas Rosborg
tomas.rosborg@palmpartners.se 0708953747
FöretagPalm & Partners Professional AB
AdressPalm & Partners Professional AB
Drakegatan 5
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 5
Jobbnummer 4706193
Observera att sista ansökningsdag har passerat.