Administratör till Landvetter

Randstad AB / Speditörsjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speditörsjobb i Härryda, Lerum, Partille, Bollebygd, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Härryda, Lerum, Partille, Bollebygd, Mölndal eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-03-10

Dina arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av administration och letar efter ditt nästa steg i karriären ? Nu söker vi efter dig med erfarenhet av administration för ett långsiktigt uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter.

Som Administratör ansvarar du för flödesstyrning, planering och bokning av transporter och har en nära kontakt med leverantörer. Detta är en roll för dig som trivs med ett högt tempo och att ta eget ansvar. Du ges möjlighet att utveckla dina styrkor inom spedition och logistik och blir en del av ett dynamiskt och kompetent team. Här har man kommit långt inom digitalisering och har fantastiska systemstöd för att underlätta arbetet. Med ett stöttande klimat och hög ansvarskänsla ges du utrymme att växa, här får du både ett trevligt arbetsklimat och vässar din kompetens.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Ansvarsområden
Planering och bokning av transport enligt avrop från kund.
Leveransbevakning/avvikelserapportering.
Kontakt med leverantörer via mail och telefon.
Utfärdande av transportdokument.
Tullhantering

Kvalifikationer
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Goda IT-kunskaper.
Du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna från liknande verksamhet
Det är meriterande om du har haft en ledarroll sedan tidigare.
Du har erfarenhet av tullhantering

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201429688".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Mousaa Hamoud
mousaa.hamoud@randstad.se

Jobbnummer
7536806

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: