Administratör till kund på Lindholmen

PSXpress AB / Administratörsjobb / Göteborg
2023-09-14


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSXpress AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

PS Xpress söker nu en administratör till ett konsultuppdrag hos vår kund i Göteborg. Uppdraget är på 50% med start så snart som möjligt och sträcker sig 6 månader framåt.

Vi söker dig som gillar att organisera och skapa strukturer. Du är prestigelös, framåt och kavlar upp ärmarna när det behövs.

För att vara kvalificerad för tjänsten krävs:

• Tidigare erfarenhet av administration.

• Kunskaper inom Microsoft Office paketen

• Behärskar svenska och engelska väl, i både tal och skrift

• Systemintresserad

Huvudsakliga arbetsuppgifter


Administration kring lättare redovisning, (hantering av inlämning av kvitton)

• Hjälpa receptionist med luncher, fika, hämtning av mat

• Hantera förvaringsskåp för personal

• Organisera förråd

• Process för företagets personalparkeringsplatser

• Vara delaktig i att sätt upp nytt arkiveringssystem

• Skapa ny process/rutin för personaltaggar

För frågor angående tjänsten kontakta rekryteringskonsult Sandra Syrén Eriksson på telefonnummer 070 678 03 33 eller sandra@psxpress.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
PSXpress AB (org.nr 559320-5031), https://pxpress.se

Arbetsplats
PS Xpress

Kontakt
Sandra Syrén Eriksson
sandra@pxpress.se
0706780333

Jobbnummer
8111151

Prenumerera på jobb från PSXpress AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSXpress AB: