Administratör till kund i Västerås
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Vi söker en administratör på heltid för uppdrag hos vår kund i Västerås. Är du en person med stark servicekänsla ? Har du tidigare erfarenhet av administration? - Då kan den här tjänsten vara något för dig!
Som administratör har du en bred uppsättning arbetsuppgifter, inklusive att se till att kontoret är välorganiserat och försörjt med det som behövs, välkomna besökare samt samordna kontorsarrangemang vid behov. Du kommer att arbeta nära linjechefer, fastighetsavdelningen, kontorschefer och externa leverantörer.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start den 1 december 2023 till den 3 maj 2024, med god möjlighet till förlängning.
Dina ansvarsområden:
• Hantering av fakturor och administration av inköpsorder
• Kommunicera och samarbeta med andra administratörer och linjechefen
• Koordinera konferenser och möten med både interna och externa intressenter
• Administration av parkeringstillstånd
• Administration, spårning och uppföljning av felrapporter
• Planera, samordna och underlätta kontorsarrangemang
• Arbete lokalt och med strategiska initiativ för att skapa en ännu bättre upplevelse för både anställda och kunder
• Allmän administration
Om dig:
• Erfarenhet av administration, koordinering och service är en fördel i den här positionen
• Förmåga att hantera olika uppgifter samtidigt med struktur
• Du har en proaktiv inställning och kan förutse både utmaningar och möjligheter
• Bra kommunikationsförmåga och en önskan att arbeta i en dynamisk och mångkulturell miljö
• Du trivs med att arbeta självständigt och i samarbete med andra
• Eftersom du kommer att vara en del av en global verksamhet krävs flytande svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Vi hanterar ansökningar löpande för snabb tillsättning.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
tilde.fridholm@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco, Västerås, Administratör, Administration
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43778".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Ass. Nationell Rekryterare
Tilde Fridholm
Tilde.Fridholm@adecco.se Jobbnummer 8250634
Observera att sista ansökningsdag har passerat.