Administratör till kund i Hallsberg

Performiq AB / Administratörsjobb / Hallsberg
2021-09-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till kund i Hallsberg" (publicerad 2021-11-12) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Degerfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Performiq AB i Hallsberg, Kumla, Örebro, Degerfors, Karlskoga eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta med service? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till en administrativ tjänst i Hallsberg.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker för kunds räkning två personer som kan jobba administrativt med inriktning mot internservice och support. I rollen som säljsupport kommer du att erbjudas ett kommunikativt arbete där du supportar och framförallt hanterar reklamationer. Du kommer att ta emot inkommande ärenden från säljarna i Sverige, där alla ärenden hanteras via ett ärendehanteringssystem samt via telefon.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera logistikrelaterade avvikelser i ärendesystem
• Utreda reklamationer på rätt nivå utifrån ärendets komplexitet.
• Ta affärsmässiga beslut utifrån genomförd analys och utredning.
• Utföra arbetet på ett effektivt och kvalitativt sätt efter uppsatta rutiner, regelverk och processer.

Personprofil
Vi ser att du är en person som är öppen, positiv samt har god kommunikationsförmåga. Tjänsten passar dig som trivs i en miljö med högt tempo och god teamkänsla. Du kommer att arbeta i ett tight team vilket ställer krav på god samarbetsförmåga. Här får du möjligheten att hantera egna ärenden vilket ställer höga krav på att du är självgående och initiativrik. Det är viktigt att du kan bemöta andra människor för att snabbt kunna sätta dig in i deras processer där du agerar professionellt. Om du är flexibel och tycker om att vara med att bidra till fortsatt utveckling kommer du att trivas i rollen!

För att lyckas i denna roll krävs vidare:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office, samt allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, service eller support

Publiceringsdatum
2021-09-13

Övrig information
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Vardagar
Plats: Hallsberg

Om PerformIQ
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Alfred Domberg på alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: logistiksupport, administration, ordermottagning, orderhantering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Performiq AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5959".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Performiq AB (org.nr 556785-2677), http://www.performiq.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
PerformIQ Work AB

Jobbnummer
5962456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Performiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Performiq AB: