Administratör till kulturföreningen 20TAL
20TAL / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 20TAL i Stockholm 20TAL (tidigare 10TAL, 00TAL, 90TAL och 80TAL) är en ideell kulturförening som driver tidskriften 20TAL - om litteratur, konst och samtidsdebatt, 20TAL evenemang (bland annat Klubb 20TAL, Stockholms Internationella Poesifestival och Poesifabriken - en skrivarverkstad för barn och unga) samt 20TAL förlag.
Som administratör håller du i prenumerationsregistret, kontakt med prenumeranter och värvning av nya. Du tar hand om tidskrifts- och bokbeställningar på vår hemsida och bistår oss vid försäljning under våra evenemang, fakturerar och gör statistik, sköter kontakt med bokhandel m m. Du gör månadsrapport för in- och utbetalningar, konterar och överlämnar till 20TALs redovisningsbyrå. Arbete med vissa marknadsföringsinsatser ingår.
Som person är du noggrann och strukturerad, tycker om att ha ordning, logga och utvärdera det som du arbetar med för att på så vis ständigt utvecklas, vässa och effektivisera. Du är självständig och vi tänker även att du är kulturintresserad och uppskattar en kreativ miljö samt känner ett stort engagemang för att sprida kultur.
Anställningen är på 40 %. Evenemangsarbete enligt överenskommelse.
Ansökningar beaktas löpande. Vi ser fram emot att få ditt CV och personliga brev per mejl till
madeleine@10tal.se senast 20 maj, då tjänsten behöver tillsättas snarast. Märk mejlet "administratör + namn".
#jobbjustnu
Publiceringsdatum2020-05-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-29
Adress20TAL
Surbrunnsgatan 42
11348 STOCKHOLM
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Namn + administratör".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare 20TAL,
http://10tal.se Surbrunnsgatan 42 (
visa karta)
113 48 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
madeleine@10tal.se Jobbnummer 5227147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.