Administratör till kontor i Södertälje

ABG Energy Solutions AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ABG Energy Solutions AB i Södertälje

ABG är ett företag som sedan 1972 säljer och hyr ut produkter för bränslehantering. Ett annat område där vi är verksamma är laddstationer för elbilar. Våra lokaler är belägna i Oxelgrenshagens industriområde i Södertälje. Företaget har i dagsläget 9 anställda fördelat på kontor och verkstad. Vi ser gärna att du som söker har minst en 3-årig gymnasieutbildning.
Du ska kunna formulera dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är en fördel, men inget krav, om du kan prata och förstå danska då vår största leverantör är belägen där.
Vidare är du ansvarsfull, har ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande samt har lätt för att samarbeta och du arbetar lika bra i team som självständigt.
Fördelaktigt om du har B-körkort.
Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Publiceringsdatum
2022-05-30

Arbetsuppgifter
• Allmänna kontorsuppgifter
• Ge support och service till våra kunder via inkommande samtal
• Hantera varierande ärenden som exempelvis: beställning, uppsägning, ändring av avtal, generella frågor
• Fakturering
• Lagerhantering och inventering

Vi söker dig som:
Är utåtriktad, social och ska gilla att hantera många arbetsområden inom administration. Du behöver vara en lösningsorienterad person med en positiv inställning som ser lösningar istället för problem. Vidare vill vi att du är noggrann och gillar att ta egna initiativ.
Du har också vana av och gillar att jobba i någon form av affärssystem. Vi arbetar i Pyramid business studio så erfarenhet av detta system är meriterande men inte ett krav.
Du bör även ha god analytisk förmåga och gilla att ibland få tänka till lite extra för att hitta en bra lösning eller för att fullt ut förstå olika sammanhang.
Vi ser gärna att du förstår vikten av god kommunikation med både kunder och medarbetare. Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss.

Vi erbjuder:
• Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
• Mycket bra arbetstider
• Friskvårdsbidrag på 2500 kr/år samt en friskvårdstimme/vecka
• Möjligheten att avancera till högre tjänster inom bolaget
• Relevanta utbildningar

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-29

Adress
ABG Energy Solutions AB
Oxelgrensvägen 25
15242 Södertälje

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administrativ tjänst".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
ABG Energy Solutions AB (org.nr 556082-4467)
Oxelgrensvägen 25 (visa karta)
152 42  SÖDERTÄLJE

Ansökan
E-post: info@abg.se

Kontakt
Miljö-/kvalitetssamordnare
Annika Angestav
info@abg.se

Jobbnummer
6694939

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ABG Energy Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ABG Energy Solutions AB: