Administratör till Klaravik

Eterni Sweden AB / Kundservicejobb / Karlstad
2021-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Klaravik" (publicerad 2022-03-04) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eterni Sweden AB i Karlstad, Hammarö, Grums, Kil, Kristinehamn eller i hela Sverige

ADMINISTRATÖR TILL KLARAVIK
För dig som tycker om kundkontakt och har goda språkkunskaper finns nu ett jobb på Klaraviks säljsupportavdelning. Klaravik fortsätter att växa och här blir du en del av Klaraviks säljsupport som är ett team på 10 personer vars primära uppgift är att ta hand om Klaraviks drygt 50 auktionsmäklare och 14 000 säljande företag. Här hanteras ärenden gällande allt ifrån kundregistrering till hämtning, samt kvarvarande skuld, moms och fordonsexporter m.m.

Publiceringsdatum
2021-08-30

Arbetsuppgifter
I rollen som Administratör hos Klaravik kommer du ha mycket kontakt via telefon och mail med såväl svenska som utländska köpare för att säkerställa att dokumenthanteringen går rätt till samt att det köpta objektet avhämtas i tid. Du blir en del av ett härligt team och du spenderar dina dagar vid datorn och i telefonen. Utöver ovan nämna ansvarsområden kommer du också att ha en del kontakt med säljaren av objektet för att kundupplevelsen ska bli så bra som möjligt. Tempot är högt och du kommer att behöva hantera flera ärenden och kunder samtidigt. Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Säkerställa att objekt avhämtas i tid
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person drivs du av möjlighet till stort eget ansvar och är självgående i ditt arbete. Du har också lätt för att jobba tillsammans med övriga kollegor i teamet mot våra gemensamma mål. Du är kvalitetsmedveten och noggrann och har en god kommunikativ förmåga, där du är flytande i svenska och engelska språket. Vidare tror vi att du är en prestigelös person med skinn på näsan som gillar fart och förändring. Ditt generella intresse för maskiner är ett stort plus och det är även meriterande om du behärskar polska eller något av de baltiska ländernas språk.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.

ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Eterni Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Eterni Sweden AB (org.nr 556863-7283)

Arbetsplats
Klaravik AB

Jobbnummer
5929754

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eterni Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eterni Sweden AB: