Administratör till Kalix
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Överkalix,
Övertorneå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Överkalix,
Boden eller i
hela Sverige Vi söker en administratör med bokföringskunskaper till vår kund i Kalix!
Om jobbet
Du kommer att arbeta med virkesredovisning på ekonomiavdelningen, vilket innebär att du kommer att arbeta med både rundvirkes- och bioproduktsaffärer.
I arbetet ingår bl a att upprätta leverantörsavräkningar och fakturera externt och internt, kontraktsregistrering, inläsning mellan våra system, avstämning och uppföljning i olika datasystem, medhjälp vid månadsbokslut samt fakturakontroll. I arbetsgruppen är det tre personer.
Om dig
Vi söker dig som har minst treårigt gymnasie eller motsvarande utbildning, alternativt så har du praktisk erfarenhet som bedöms likvärdigt.
Erfarenhet från virkesadministrativa systemet VACS och SDCs system Viol är meriterande.
Du bör ha kunskaper i bokföring och erfarenhet från aministrativt arbete.
God datorvana krävs, grundkunskaper i Excel är ett krav.
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, gillar samarbete med som också har en förmåga att arbeta självständigt. Arbetet kräver kvalitetstänk, effektivitet och miljöhänsyn men också med fokus på ansvar, engagemang och nytänkande.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Omfattningen är 90% fram t o m den 17 mars, därefter kan det bli förlängning på hel- eller deltid. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta Konsultchef Sandra Averbäck Östling på 072-5243175.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Uppdraget startar omgående och löper t.o.m. 17 mars, möjlighet till förlängning på hel- eller deltid finns. 90%
Publiceringsdatum2017-02-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Averbäck Östling 072-5243175
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
KontorsadressSödra Kungsgatan 4
Jobbnummer 3331094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.