Administratör till ideell organisation med internationell prägel
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2016-07-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till ideell organisation med internationell prägel" (publicerad 2016-08-04) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-07-06Dina arbetsuppgifterSom administratör hos vår kund kommer du att arbeta med ett brett fält av olika uppgifter som främst kretsar kring dokument- och registerhantering i ett flertal olika system. Du kommer att ta fram och söka information till dokument, rapporter och presentationer. Vidare kommer du att registrera nya kunder, uppdatera listor till projektledare och kunder och underhålla medlemsregistret. Du samarbetar tätt med projektledare och projektassistenter i olika ärenden. Som Superuser i en av våra programvaror ansvarar du även för introduktion av nya medarbetare i programvaran. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att vidareutveckla och modernisera rutiner och metoder kontinuerligt och även vara delaktig i andra interna projekt.
Vem är du?
Vi söker nu två stycken kvalificerade administratörer som brinner för ordning och reda. Du tycker om att hantera stora informationsmängder och har en god vana av att förhålla dig till regelverk i olika format. Som person är du noggrann, prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ och har ett stort tålamod. Du trivs med att ge förstklassig service och hjälpa andra.
Vi söker dig med minst tre års erfarenhet av administrativa sysslor sedan tidigare, företrädesvis där du har arbetat med databaser och informationshantering. Du har en mycket god systemvana, främst Word och Excel, men gärna även av Adobe och Access. Tidigare erfarenheter från CRM-system är mycket meriterande.
Du erbjuds
Du erbjuds en tjänst i en väldigt spännande verksamhet i en internationell miljö. Du kommer att få bred förståelse för samhällsfrågor och insyn i olika produkter som finns inom många områden i samhället. Du ges stora möjligheter att utvecklas personligt likväl som professionellt.
Tjänsterna ingår i vår konsultverksamhet och är initialt en inhyrning på 6 månader med målsättning att därefter bli anställd direkt hos vår kund. Tjänsten är på 100 % men vår kund tillämpar sommartider med kortare arbetsdagar under sommarmånaderna. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsterna.
Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår växel på 08-525 01 800. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se . Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Start:
Augusti.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3804
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Alexandersson
malin.alexandersson@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2943704
Observera att sista ansökningsdag har passerat.