Administratör till Havator AB

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sundsvall
2022-07-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Havator AB" (publicerad 2022-08-31) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-07-18

Om tjänsten
Som Administratör hos Havator kommer du att arbeta med administrativt stöd till organisationen. Du kommer att arbeta tillsammans med kollegor inom administration där ni arbetar i nära dialog med verksamhetens arbetsledare.

I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Bokföra arbeten, skapa fakturor i Dynarent och administrera fakturor.
• Orderberedning
• Ta emot samtal för arbetsledarnas räkning vid behov.
• Allmänna kontorsgöromål på depån.
• Dispensansökningar
• Söka olika tillstånd (FAV-användare 1 och 3 i Havator).
• Fungera som back-up på ordermottagning samt viss planering av arbeten.
• Samordna personalutbildningar.
• Hjäpa till att granska löneunderlag för att avlasta arbetsledaren.
• Delta i projektgrupper.
• Löpande kontakt med myndigheter, samarbetspartner och till branschen tillhörande organisationer.
• Bistå depåchef i myndighets- och branschfrågor

Tjänsten som Administratör är en heltidsanställning med placeringsort vid Umeå, Örnsköldsvik eller Sundsvall. Tjänsten planeras tillsättas tidigt under sensommaren / hösten.

Om dig
Vi söker dig som är erfaren i administrativa roller med Microsoft Officepaketet som verktyg. Vi ser att du har vana från att arbeta med stora kontaktytor inom företag och skapar effektiva rutiner för att organisera det administrativa arbetet. Vi önskar att du har erfarenhet av ekonomiarbete för att stötta kollegor inom administration. Erfarenhet av Dynamics är meriterande.

Som person önskar vi att du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Rollen kräver att du är engagerad och intresserad av administration av olika slag. Du trivs i att arbeta självständigt och flexibelt då arbetet under vissa perioder innebär att man täcker upp för kollegor. I din yrkesroll är du prestigelös, hjälpsam och trivs med att supportera dina kollegor via telefon och Teams. Då denna tjänst är ett stöd mot främst vår region i Mitt, vilket inkluderar orterna Sundsvall, Örnsköldsvik och Umeå, så förväntas du kunna resa ett par dagar per månad.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Havator AB
Havator är en koncern som erbjuder lyfttjänster, specialtransporter, montering av byggelement och hamnkranstjänster. Havator verkar i Finland, Sverige och Norge. De största kunderna finns inom byggsektorn, industrin, energiproduktion, gruv- och infrastrukturprojekt samt ett stort antal mindre kunder vid de lokala depånätverken.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Filip johansson via Adecco 073-684 70 01,
filip.johansson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Koordinator, Administration, Sundsvall, Umeå , Örnsköldsvik, Dynarent, Havator AB, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38745".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Rekryteringsansvarig
Filip Johansson
073-684 70 01

Jobbnummer
6830197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: