Administratör till härligt team inom telekom

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till härligt team inom telekom" (publicerad 2017-02-17) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör till en våra kunder, ett företag som arbetar inom telekombranschen. Kunden behöver utöka sitt team med en duktig och självgående administratör under en period på minst 6 månader i samband med ett större projekt. Tjänsten är placerad på deras kontor i centrala Stockholm.

I rollen kommer du att administrera kring projektet genom uppgifter som dokumentering, registrering av ordrar, koordinering och verifiering av installationer. Du tar även emot kunders felanmälan och följer upp att ärenden hanteras och blir lösta på bästa sätt. Utöver detta kommer du att agera säljsupport där du stöttar dina kollegor med administration kring befintliga och nya kunder, exempelvis vid registrering av nya kunder.

Vi ser gärna att du som söker har ett intresse för telekom och vill lära dig mer om branschen. Du trivs i en arbetsmiljö där frihet under ansvar är en stor del av arbetsupplägget och där du kan lita på att du har stöd av ett engagerat och hjälpsamt team. Som person är du noggrann, serviceminded och har ett genuint intresse av att lära dig mer och utvecklas i din yrkesroll som administratör. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i ett högt tempo där du får kombinera din sociala förmåga med ditt intresse för administration.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-11-21

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Administrativ arbetslivserfarenhet, gärna som backoffice/administratör
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av telekombranschen

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 34297LF i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
34297LF

Har du arbetat backoffice eller som administratör och är nyfiken på att ta dig an en ny utmaning? Söker du en stöttande roll där du får dokumentera, koordinera, registrera och följa upp i det dagliga arbetet? Vill du vara en del av en arbetsplats där medarbetarna har stor frihet under ansvar? Den här tjänsten kan vara något för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 34297LF

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3172783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: