Administratör till FTI, Förpackningsinsamlingen

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-04-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till FTI, Förpackningsinsamlingen" (publicerad 2023-05-05) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om bolaget

FTI har producenternas uppdrag att samla in hushållens förpackningar när de tjänat sitt syfte. Det sker i samarbete med kommuner, fastighetsägare och inte minst alla Sveriges invånare.

Vi vill att så många förpackningar som möjligt samlas in och återvinns i så hög grad som möjligt. FTI är inte vinstdrivande - i stället drivs vi av en övertygelse om att Sverige kan bli världsbäst på insamling och återvinning. Vi vill att återvinning ska vara enkelt och ge maximal miljönytta. Cirkulära materialflöden uppnås när alla delar av återvinningskedjan fungerar. Det är först när de förpackningar som sätts på marknaden samlats in, återvunnits och använts i nya produkter som vi kan säga att vi slutit cirkeln. Tillsammans med kunder och våra ägare, materialbolagen, finns vi i alla delar av kedjan. Vi stöttar och rådger producenter i frågor som rör design för återvinningsbarhet, och driver tillsammans med våra ägare frågor om teknik och återvinningsprocesser. Vi arbetar också aktivt för att se till att efterfrågan på återvunnet material ska öka.

Vi är idag drygt 60 engagerade medarbetare som med professionalism, glädje och kompetens bidrar till vårt viktiga arbete. Välkommen att bli en del av oss - tillsammans gör vi skillnad! Läs mer om oss på fti.se (https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Ffti.se%2F&data=05%7C01%7Celida.rhodin%40hero.se%7Ce345382690214021f12008dae35761e7%7C139dedf4435146559b2a14139ef21468%7C1%7C0%7C638072261702424066%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=LH4O%2FKtzN3VIB8lSCI5wz%2FTl44kiAfCyUFRttjnxJpc%3D&reserved=0)

Om rollen

Vi söker nu en Logistikkordinator till FTI som kommer att vara en del av ett team med 6 kollegor.

Du kommer att arbeta i en roll med breda kontaktytor, varierande arbetsuppgifter som är kopplade till FTIs behållare i Sverige samt den nya lagstiftningen där kommunerna ansvarar för all insamling av förpackningar från 2024.

Du kommer att bli en del av ett prestigelöst team med många olika kompetenser, där de alla arbetar tillsammans. Det är en engagerad grupp med tydlig kommunikation och det är viktigt att alla känner sig delaktiga. I tjänsten förekommer resor inom Sverige.

Exempel på arbetsuppgifter

• Ärendehantering.

• Etablering/avetablering/flytt.

• Följa upp utbytesplan.

• Registervård.

• Fakturahantering.

• Ekonomisk uppföljning.

• Uppföljning med entreprenörer.

Om dig

För att trivas och lyckas i tjänsten tror vi att du är en nyfiken, mål- och resultatorienterad person. Du trivs att arbeta i en roll med breda kontaktytor både externt och internt, vilket gör att du är bra på att bygga och utveckla arbetsrelationer. Att samordna olika interna och externa kontaktytor för att hitta och genomföra olika lösningar samt mindre projekt är något du tidigare har gjort.

Du är en naturlig administratör som är bra på att skapa struktur och kan hantera många olika arbetsuppgifter parallellt samt att du är en lösningsorienterad person med god samarbetsförmåga.

Självklart har du lätt för att arbeta i olika system och ta till dig ny kunskap med positivitet.

Publiceringsdatum
2023-04-17

Kvalifikationer
• God datorvana, främst Officepaketet.

• Erfarenhet av ekonomisk uppföljning.

• Flytande svenska i både tal och skrift.

• Erfarenhet av att fungera som beställare och få jobb utfört via tredje part.

Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet inom entreprenad med koordinerande arbetsuppgifter och har B-körkort.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Vår kund sitter i fina lokaler vid Solna Business Park och tillämpar hybridarbete. Tjänsten är på heltid med start juni 2023 till och med 31 januari 2024. Arbetstider är kontorstider måndag till fredag med 38 timmar per arbetsvecka, sommartid 35,5 timmar per arbetsvecka. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult via oss på Hero med goda villkor och förmåner.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Elida Rhodin
elida.rhodin@hero.se

Jobbnummer
7668321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: