Administratör till förhandlingsavdelningen på Akavia

Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-06-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till förhandlingsavdelningen på Akavia" (publicerad 2022-06-23) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Akavia

Akavia är fackförbundet för ekonomer, jurister, samhällsvetare, it-akademiker, personalvetare och kommunikatörer. De samlar 130 000 medlemmar vilket gör dem till ett av de största förbunden inom Saco. Namnet Akavia betyder den akademiska vägen och bygger på löftet att varje medlem ska få utväxling på sin akademiska utbildning genom hela arbetslivet. Akavia är partipolitiskt obundet och arbetar för ett hållbart yrkesliv med högt välbefinnande.

Om rollen

Akavia söker nu en administratör till förhandlingsavdelningen som kommer att arbeta brett och varierat med diverse administration. Rollen innebär är att administrera och koordinera olika uppgifter inom förhandlingsavdelningen. Du ger administrativt stöd och service till förhandlare/rådgivare, lokalt förtroendevalda och andra samarbetspartners. I rollen kommer du att ha mycket kontakter både per telefon och mejl såväl internt som externt. Du kommer att ingå i ett team med administratörer.

Exempel på arbetsuppgifter

• Fördelning och administration av förhandlingsärenden
• Framtagande av statistik
• Uppdateringar på intranät och hemsida
• Delta i utveckling av system, rutiner och arbetssätt
• Kurs- och utbildningsadministration
• Inbjudningar till event

Om dig

För att lyckas i tjänsten så behöver du ha erfarenhet av administrativt arbete och vara kunnig i CRM-system. En viktig uppgift framöver kommer att vara utvecklingsarbete kopplat till bl.a. CRM-systemet varför intresse och kunnande inom IT och teknik är av stor vikt. Du behöver vara kommunikativ, serviceinriktad och bra på att se och bemöta behov i verksamheten. Du är en naturlig koordinator som är bra på att skapa struktur och kan hantera många olika arbetsuppgifter parallellt. Självklart har du lätt för att arbeta i olika system och ta till dig ny kunskap. Du är noggrann men ändå snabb och har en hög servicekänsla. Du är prestigelös, självständig, gillar att ge service och kan ha många bollar i luften samtidigt.

Akavia erbjuder

En anställning hos Akavia innebär ett modernt fackförbund som är i en spännande uppbyggnadsfas. De har ett fördelaktigt kollektivavtal med bra förmåner. Du kommer att bli en del av ett professionellt team med trevliga medarbetare som brinner för att göra skillnad. De sitter i fräscha och nyrenoverade lokaler vid Östermalmstorg. Om du vill finns möjligheten att arbeta på distans några dagar i veckan.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är måndag till fredag, kontorstider med viss flexibilitet. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd hos Akavia. Anställningen inleds med en provanställning.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-06-07

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se
072 991 88 58

Jobbnummer
6716208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: