Administratör till företagskuncenter

Randstad Solutions AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Solutions AB i Norrköping, Örebro, Södertälje, Västerås, Huddinge eller i hela Sverige

Administratör till företagskuncenter
Är du redo att ta kundservice till nästa nivå med en av Sveriges största telekombolag? Har du även vana av att arbeta i högt tempo och administrativt? Då har Randstad tjänsten för dig!

Din primära arbetsuppgift kommer vara att orderlägga bredband och telefonitjänster som kommer in via vår orderkö. Vi letar efter dig som tycker om att arbeta administrativt gärna med intresse av den nya tekniken, fiber med mera. Du är noggrann och strukturerad i ditt sätt. Du trivs i det sociala och kommer gärna med egna idéer och förbättringar.

Du får gärna ha erfarenhet från liknande arbete. Du förväntas aktivt delta i förbättringsarbete och eventuella projektarbete kan tillkomma. Vi prioriterar mot att alltid leverera i tid samt att ge våra kunder den bästa servicen. Ditt kundfokus och engagemang är avgörande i rollen.

Vi söker dig som

• vågar vara innovativa genom att dela idéer, ta risker och alltid utvecklas.

• bryr oss om varandra genom att vara stöttande, respektfulla och ärliga.

• förenklar vår kunds verksamhet genom effektiva processer och tydligt ägarskap.

Publiceringsdatum
2017-12-19

Kvalifikationer
• Fullständig gymnasieutbildning meriterande med ekonomi, inköp eller teknik.

• Erfarenhet av kundservice via telefon eller mail

• Meriterande om du är skicklig med att skifta i olika system

• Noggrann och effektiv

Företag
Randstad Solutions AB

Kontrakt

Heltid 100% med en visstidsanställning till 29 juni 2018

Arbetstider

Måndag till fredag 08:00 - 17:30

Utbildningsstart

29 januari 2018 på 2- 4 veckor fullbetald

Om Randstad

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

För information

Vid eventuella frågor kontakta rekryteringsansvarig Amy Gudjonsson via mail amy.gudjonsson@randstad.se eller konsultchef Gabriel Chamoun gabriel.chamoun@randstad.se observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformulär i annonsen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 201111428
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amy Gudjonsson amy.gudjonsson@randstad.se 0

Företag
Randstad Solutions AB

Adress
Randstad Solutions AB
St Persgatan 19
60186 NORRKÖPING

Kontorsadress
St Persgatan 19, 60186 NORRKÖPING

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Randstad Solutions AB varit leverantör

Jobbnummer
3864351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Solutions AB: