Administratör till företag i Kalhäll

KFX HR-partner Skandinavien AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-06-28

Om tjänsten
Är du kundorienterad och gillar att ge bra service? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration? Då kan detta uppdrag vara perfekt för dig! Just nu söker vi två säljadministratörer till ett tre månaders långt uppdrag hos vår kund i Kallhäll. Låter det som något för dig? Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som säljadministratör hos vår kund kommer du under högsäsongen stötta företagets innesäljare med att sälja däck, fälgrenovering och övriga däckhotelltjänster till företagets återförsäljare. Du ingår i ett team på cirka 6 personer och jobbar med varierande uppgifter inom försäljning och administration. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter:

• Ansvara för inkommande samtal, mail och ärenden via ImBox
• Vara behjälplig i kundens frågor
• Informationssökning i företagets affärssystem
• Skapa och skicka offerter till kunder

Kvalifikationer
• Erfarenhet av administration
• Erfarenhet av att använda telefon som arbetsverktyg
• Vana av att arbeta i system
• Goda kunskaper i Office-paketet

Som person är du en naturlig relationsbyggare, du trivs med att göra affärer och skapa nöjda kunder samtidigt som du bidrar till en trivsam laganda och en väl fungerande arbetsplats. Utöver detta arbetar du noggrant och strukturerat. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift samt kommunicerar bra med både leverantörer, kunder och intern personal.

Övrig information
Start: Mitten av september

Omfattning: Heltid, 3 månader

Plats: Kallhäll, Järfälla

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7922121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: