Administratör till företag i centrala Stockholm
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB
är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.
Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker nu en administratör till ett företag i centrala Stockholm. Företaget är ett väletablerat konsultföretag inom immaterialrätt.
Tjänsten som administratör innebär att du ansvarar för att att gå igenom och bedöma inkommande brev efter ärendetyp för att därefter registrera dessa i rätt ärendehanteringssytem. Breven är ofta på engelska.
För tjänsten krävs gymnasieutbildning samt goda kunskaper i Officepaketet och engelska. Vana av att administrativt arbete är också ett krav.
Som person ser vi att du är en noggrann och strukturerad med ett sinne för detaljer.
Tjänsten är en sk Hyr-först-anställ-sedan på heltid vilket innebär att du initialt kommer arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till företaget när du kommit in i tjänsten.
Urval och intervjuer sker löpande.
Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Publiceringsdatum2008-06-25Arbetstider och omfattningHeltid (37.5 tim/vecka) / Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-07-12
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktOla Bergström, 08-586 22 724
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 257722
Observera att sista ansökningsdag har passerat.