Administratör till Feelgoods Kundcenter

Feelgood Svenska AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Feelgoods Kundcenter" (publicerad 2022-12-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Uppsala, Nyköping eller i hela Sverige

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Vi söker Administratörer till Feelgoods Kundcenter

I arbetsgruppen Kundsupport finns idag 12 medarbetare som arbetar med administration kring Feelgoods kunder.

Gruppen är en del av Feelgoods kundcenter. Vi sitter i fina lokaler på Telefonplan i Stockholm. Tjänsten avser 100% och arbetstiden är förlagd till dagtid vardagar. Gruppen består av administratörer med blandad bakgrund och åldersspridning.

Arbetets innehåll

Din arbetsdag består i att bland annat:

• Bearbeta supportärenden kring innehåll i affärssystemet gällande tjänster, fakturering, offerter mm. Supportärenden kommer från kunder och kollegor i företaget som jobbar mot våra kunder.
• Registrera nya avtal och tjänster in i vårt affärssystem samt samarbeta med kundansvarig och kollegor på kundcenter för att säkerställa att allt finns på plats i våra system för att vår kund ska kunna avropa tjänster.
• Hantera inkomna leverantörsfakturor och registrera i affärssystemet
• Svara på samtal och ärenden gällande fakturafrågor
• Fakturera varje första två arbetsdagarna per månad.

Utifrån arbetsuppgifterna behöver du ha lätt för att sätta dig in i nya system, att ta till dig ny information och då arbetet tidvis håller ett högt tempo behöver du vara stresstålig. Vi försöker alltid hitta sätt att jobba smartare och det tillsammans med att Feelgood växer gör att vi ständigt jobbar med utveckling och förändringsarbete där du är en viktig del.

Vi söker dig som har arbetat minst 2 år med administrativa uppgifter. Vi ser att du är positiv, lösningsorienterad, strukturerad, serviceminded och orädd. Du bör även vara flytande i tal och skrift på både svenska och engelska och ha lätt för att kommunicera och ta kontakt med människor. Minimumkrav på utbildning är gymnasieexamen.

Meriterande erfarenhet är hantering av kund- eller leverantörsfakturor.

Ansökan: Ansökan sker via Feelgoods hemsida, eller via Workbuster. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Vi vill att din ansökan innehåller information om eventuell uppsägningstid, ett personligt brev där du beskriver varför du vill jobba hos oss samt CV.

Vi önskar att du kan börja relativt omgående och vi vill att du som söker kan arbeta heltid.

Har du frågor: Kontakta Konsultchef Jenny Elfström via mail jenny.elfstrom@feelgood.se

Sista ansökningsdatum: Vi intervjuar löpande så vi ser fram emot din ansökan redan nu.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-10-21

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Feelgood Svenska AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Feelgood Svenska AB (org.nr 556511-2058)

Arbetsplats
Feelgood

Jobbnummer
7099642

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood Svenska AB: