Administratör till entreprenöriellt företag - Perido AB - Administratörsjobb i Stockholm
Administratör till entreprenöriellt företag
Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm

Vi på Perido hjälper just nu en av våra spännande kunder att hitta förstärkning i form av pålitliga administratörer. Företaget, som utvecklar smarta och smidiga betallösningar, är framgångsrika i hela Europa. Just den här tjänsten är placerad på företagets kontor mitt i centrala Stockholm.

Företaget är i ett stort behov av skickliga administratörer. Du kommer primärt jobba med LinkedIn som arbetsverktyg där du kommer gå igenom och bedöma potentiella kandidater efter olika kriterier. För rätt person kommer det även finnas möjligheter till att förlänga uppdraget och då få möjlighet att jobba med fler arbetsmoment. Här finns det en utmärkt chans att bredda dina kunskaper inom flera olika områden!

Vi letar efter dig som trivs med att ta dig an varierande arbetsuppgifter, högt som lågt och som har en positiv inställning. Att tempot är högt motiverar dig och påverkar inte din noggrannhet. Den här rollen är perfekt som är nyfiken på nya utmaningar och letar efter en roll där du får chansen att utvecklas. Här får du möjligheten att jobba med många kontaktytor, både internt och externt, vilket innebär att din kommunikativa och sociala sida att få mycket utrymme. Är din ambition att leverera bra resultat i allt du tar dig an, både stort som smått, är du garanterat den som vi letar efter!

Publiceringsdatum
2018-05-09

Kravprofil för detta jobb
* Akademisk utbildning
* Administrativ erfarenhet
* Goda datorkunskaper
* LinkedIn-konto
* Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid. Omgående till juni med god chans till förlängning.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du examen inom exempelvis HR-, Personal- eller Ekonomiutbildning och söker ett jobb som administratör? Här får du en chans att ta dig an en roll där du har chansen att utvecklas på ett framgångsrikt företag med placering i centrala Stockholm. Vi letar efter dig som är driven och ambitiös och vill jobba i en miljö som andas entreprenörskap!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 10495HR i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-08
Ange följande referens när du ansöker: 10495HR
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4134611

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: