Administratör till energibolag

Poolia Office Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Presentation

Poolia söker nu för kunds räkning en administrativ resurs till vår kund verksam inom energibranschen. För att blir framgångsrik i rollen söker vi dig som har arbetat med projektadministration och ärendehantering tidigare och som trivs med flera kontaktytor. Du kommer att arbeta som konsult via Poolia på heltid från 23 augusti - 30 juni 2017.

Publiceringsdatum
2016-07-13

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med administration och dokumentation i samband med markåtkomst och tillståndsfrågor vid nybyggnation och breddningar. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak innefatta:

• Markägarkontakter via mail, telefon och brev
• Dokumentation av avtal, fullmakter och andra handlingar
• Framtaganden av fastighetsförteckningar
• Planera, hantera och administrera stora utskick
• Sammanställa utbetalningsunderlag och hantera utanordningar
• Organisera mötesbokningar och föra mötesprotokoll från interna såväl som externa möten
• Administrera ärendehanteringssystem.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig med minst 2 års erfarenhet från en administrativ tjänst, gärna i projektform. Du bör tidigare ha arbetat med markåtkomst och tillståndsfrågor vid nybyggnation/breddningar eller skogligt underhåll av ledningsgator. Vidare bör du ha arbetat med stamnäts - eller regionsledningar. Vi ser det meriterande om du har arbetat med kraftframställning i MapInfo eller ArcGIS.

Som person söker vi dig som noggrann och strukturerad. Du arbetar proaktivt och har en god förmåga att arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt.

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan!

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 43924
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Heimer evelina.heimer@poolia.se
Karin Strandh Karin.Strandh@poolia.se

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2952398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: