Administratör till ekonomiavdelning i Kungsbacka
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Lerum eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker för kunds räkning en noggrann administratör med skinn på näsan. Vår kund är ett installationsbolag inom Kabel TV/Bredband och Fiber/LAN och är beläget i Kungsbacka. Tjänsten är ny och kan komma att utvecklas efter hand för rätt person. Tillträde till tjänsten beräknas så fort som möjligt.
Publiceringsdatum2013-05-03Dina arbetsuppgifterRollen som administratör har som syfte att stötta ekonomiavdelningen med diverse sysslor samt utgöra ett stöd för hela kontorsavdelningen i sin helhet. Tyngdpunkten ligger på att:
Stansa och registrera data i excel
Hantera skadeärenden hos Länsförsäkringar gällande bilar
Tidsregistrera i vårt affärssystem
Arkivera leverantörsfakturor
Nyckelhantering
Korthantering, tex IKEA, återvinning mm
Ta emot fortlöpande information om vem som kör vilken bil osv och uppdatera vår lista
Sortera in underlag i lönepärm
Beställa bilbesiktning
Säkerställa att rutiner hålls, tex bistå att jaga in tidrapporter från anställda
Vi vill att personen också kan jobba mycket i sommar eller ta sen semester
Är du personen vi söker?
Vi tror att du har jobbat minst ett år som administratör och har hög datormognad, främst word och excel. Du är noggrann och har ett helhetstänk i ditt arbetssätt då det är många skilda delar som ingår i arbetsrollen. Du är kreativ men tycker samtidigt om ordning och struktur. Utöver det trivs du i en koordinerande roll och är duktig på svenska språket. Som person är du framåt och är inte rädd för att tala i telefon och ta initiativ. Du har ett inre driv och en förmåga att slutföra de uppgifter du påbörjat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Uppdraget är en hyrrekrytering vilket innebär att du blir anställd hos Komet och uthyrd till kundföretaget 4-6 månader för att sedan bli överrekryterad direkt till kundföretaget.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid 07,30-16,30
Lön: Marknadsmässig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-CK, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg
Jobbnummer 1541850
Observera att sista ansökningsdag har passerat.