Administratör till Edsvikens Larm

Securitas Direct Sverige AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Securitas Direct Sverige AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Upplands-Bro, Täby, Solna eller i hela Sverige

Edsvikens Larm är sedan starten Securitas Direct's regionspartner i Stockholm och handhar försäljning, installation, service och underhåll av larmanläggningar. Med fler än 5000 nöjda kunder och över 30 år i branschen är vi en erfaren, trygg och kompetent leverantör av säkerhet både på företaget och i hemmet.

Publiceringsdatum
2020-02-24

Om tjänsten
I tjänsten som administratör har du daglig kontakt med våra larmtekniker och larmsäljare då du har ett övergripande ansvar för deras kalendrar över bokade kundbesök och servicar. I tjänsten bemannar du vår telefon för inkommande samtal från kunder som önskar komma i kontakt med en larmtekniker eller larmsäljare. I rollen som administratör är ditt mål att våra kunder snabbt och proffessionellt får hjälp med sitt ärende, oavsett om de väljer att ringa in eller maila sina frågor.

I tjänsten kommer du även att arbeta logistiskt där du ska hålla en god kontroll över material, som övervakningskameror och andra tekniska komponenter. Du tar dagligen emot en stor del dokuement i form av avtal, serviceordrar m.m. som ska ha sin givna plats både fysiskt och digitalt. Du kommer att ingå i ett stort team fullt med härliga männsikor och arbeta nära en handfull kollegor på vårt kontor i Sollentuna. Du får givetvis utbildning i alla dina arbetsuppgifter för att smidigt komma in i tjänsten på ett välkomnande och bra sätt.

Om dig som person
Vi söker dig som har ett naturligt engagemang, älskar kundservice och är strukturerad. Ordning och reda tilltalar dig och du hittar snabbt bra tillvägagångssätt för att hålla ordning bland dina ärenden. Om du är lyhörd och kan kommunicera på ett förtroendeingivande sätt kommer du lyckas mycket bra i rollen. Du trivs med dator som arbetsredskap och känner dig trygg med kundkontakt över telefon. Har du tidigare trivts i roller där du har fått vara spindeln i nätet så är detta tjänsten för dig. Du är teknikerna och säljarnas vardagshjälte, varje dag. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Meriterande är om du tidigare har arbetat administrativt och med kundkontakter över telefon och mail. Vi ser gärna att du har god kännedom i officepaketet.

Låter detta intressant?
Varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med 6 månaders provanställning. Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Jesper Jelvin på 073 069 95 00 eller jesper.jelvin@edsvikenslarm.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Sista ansökningsdag är fredag den 20/3, Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Edsvikens Larm AB grundades 1989 i Sollentuna norr om Stockholm och är idag en av Storstockholms ledande leverantörer av säkerhetslösningar såsom larm, passersystem och kameraövervakning. Vill du veta mer om oss? Besök oss på (http://www.edsvikenslarm.se) www.edsvikenslarm.se (http://www.edsvikenslarm.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Securitas Direct Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Securitas Direct Sverige AB (org.nr 556893-9010), http://www.securitasdirect.se

Arbetsplats
Securitas Direct Sverige

Jobbnummer
5114969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Securitas Direct Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Securitas Direct Sverige AB: