Administratör till Dun & Bradstreet

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-09-09

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i tolv månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dun & Bradstreet.

Om företaget
I nästan 200 år har Dun & Bradstreet hjälpt kunder och partners att växa och frodas genom kraften i data, analys och datadrivna lösningar. Dun & Bradstreet har fler än 6 000 anställda runt om i världen som är dedikerade och vägleds av viktiga värderingar vilket gör företaget till en etablerad ledare inom affärsbeslutsdata och analytiska insikter. Deras data och insikter är värdefulla i alla faser av en affärslivscykel oavsett ekonomisk miljö. Varje dag hittar de nya sätt att stärka en prisbelönt kultur och påskynda kreativitet, innovation och tillväxt. Dun & Bradstreets syfte är att hjälpa kunder att förbättra sina affärers prestanda med hjälp av deras molntjänst och Live Business Identity.
I denna roll som administratör kommer du ingå i Global Digital Workplace Technical Services Team. Teamet stöttar organisationen med licenser, hårdvaruordrar och andra servicerelaterade uppgifter.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du tillsammans med ditt team fokusera på att ge en förstklassig administrativ service och support. Du kommer samarbeta nära med dina kollegor i Stockholm, Sverige och andra kollegor inom Digital Workplace. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hjälpa till med inköp av material och tjänster och arbeta självständigt med beslut som fattas utifrån fastställda policyer och rutiner. Vidare kommer du upprätthålla register över priser och villkor förhandlade med leverantörer, svara på interna förfrågningar om leverantörer, pris och tillgänglighet på material och verktyg. Du har även ansvar för att bekräfta inköpsordrar till leverantörer, kontrollera fakturor, följa upp förhandlade uppgörelser gällande avvisat eller defekt material, följa enhetens och företagets inköpspolicyer och rutiner samt ha frekvent kontakt med andra utanför arbetsgruppen.

• Hjälpa till med inköp av material och tjänster
• Arbeta självständigt med beslut som fattas utifrån fastställda policyer och rutiner
• Upprätthålla register över priser och villkor förhandlade med leverantörer
• Kontrollera fakturor
• Följa upp förhandlade uppgörelser och företagets inköpsrutiner och policyer
• Kontakt med andra utanför arbetsgruppen

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• 1-2 års erfarenhet av en administrativ roll
• Avslutad högskoleutbildning inom Business Administration, ekonomi eller annan relevant utbildning inom området
• Kunskaper inom Microsoft Word, Excel, Power Point och Outlook
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Kunskap om varor, material och produkter som köps in

För att trivas i rollen är du noggrann och gillar att ta ansvar. Du är punktlig och strukturerad i ditt arbete och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. Vidare har du en god förståelse för affärens värde och jobbar med ett helhetsperspektiv. Du strävar efter att effektivisera ditt arbete, alltid med kundens perspektiv i fokus och är en lagspelare som trivs med att samarbeta tillsammans med andra. Du gillar att ha många olika arbetsuppgifter och är en fena på att strukturera ditt arbete. Vidare besitter du en god kommunikativ förmåga både i tal och skrift och har inga problem med att föra dig under möten och presentationer, både på svenska och engelska.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook, Business Administration, Dun & Bradstreet, Stockholm, Solna

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6965616

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: