administratör till drivsmedelsföretag i stockholm

Randstad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-03-30

Dina arbetsuppgifter
Är du en vass administratör och har god erfarenhet av att koordinera information? Har du erfarenhet av att arbeta i M3? Då har vi ett spännande konsultuppdrag för dig! Vår kund i Stockholm har ett behov av en administratör med start omgående för ett uppdrag fram tills årsskiftet.

Du kommer att vara en del av Inköpsavdelningen som i dagsläget består av 9 st personer placerade i Stockholm och Göteborg . Du kommer primärt att arbeta som ett administrativt stöd med särskilt fokus på leverantörsregistrering och i samband med detta, kontakt med leverantörer. I uppdraget ingår att säkerställa att all masterdata för leverantör är kvalitetssäkrad och användbar för hela
verksamheten. Det innebär bland annat ett tätt samarbete med företagets leverantörsreskontra
för att säkerställa korrekta uppgifter på leverantör. Syftet är att möjliggöra att fakturor kan
betalas. Dessutom ska resursen avlasta avdelningens konsultavropare med enklare
administration i avropssystemet KeySourcing Tool.

Start: Omgående till årsskiftet
Omfattning: Heltid måndag till fredag
Arbetsgivare: Randstad AB
Plats: Stadshagen

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-04-09. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag! För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Att via telefon och mejl guida kunds leverantörer hur de registrerar sig i kunds
inköpsportal.
• Kvalitetskontrollera registrerade leverantörsuppgifter och föra över dessa till andra
affärssystem (M3, Maximo).
• Säkerställa, uppdatera och underhålla masterdata (grunddata) för leverantör i
affärssystem.
• Utföra administrativa uppdateringar i inköpssystem.
• Hantera andra inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter
på företaget.

Kvalifikationer
Skall-krav
• Gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet (1-3 år)
• Erfarenhet av administrativt arbete (1-3 år)
• Goda kunskaper i Excel och MS Office
• Tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Vana att arbeta med många parallella informationsflöden

Bör-krav
• Meriterande är intresse av förekommande arbetsuppgifter på en inköpsavdelning
• Erfarenhet från arbete i M3

Dina personliga egenskaper
• Strukturerad, noggrann samt ha "öga för detaljer"
• Vara god kommunikatör
• Agera proaktivt och självgående
• Lätt för att sätta sig in i nya rutiner och processer
• Van att ta egna initiativ

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201430068".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Philip Jussil
Philip.jussil@randstad.se

Jobbnummer
7606210

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: