Administratör till deltidsuppdrag på myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker just nu en administratör för ett uppdrag hos vår kund, en myndighet som har verksamhet över hela landet med fokus på den svenska arbetsmarknaden. Just detta uppdrag är placerat myndighetens kontor i Stockholm.

Som assistent hos vår kund kommer du framför allt att fungera som ett nära stöd till myndighetens chefer och övriga kollegor. Det är en bred roll med många kontaktytor, både internt och externt där du ansvarar för beställningar, att ta hand om besök samt bokningar av möten och konferenser. Att sköta och utveckla administrativa rutiner samt att se till att dokumentationer sker på ett smidigt sätt hör också det till dina arbetsuppgifter. Som administratör har du dessutom hand om granskning av fakturor och reseräkningar, resebokningar och protokollföring.

För att trivas i rollen tror vi att du har en god samarbetsförmåga samt att du är bra på att självständigt planera och strukturera ditt arbete. Du bör dessutom vara en serviceinriktad, noggrann och kommunikativ person som alltid är redo att hjälpa dina kollegor på avdelningen när en administrativ utmaning dyker upp. Det här är en roll som erbjuder flexibla arbetstider då du har möjlighet att påverka ifall du vill arbeta 50-75 %.

Är det dig vi letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-08-14

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Arbetat minst ett år i en liknande roll
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid 50-75 %, konsultuppdrag till 2017-11-15 med chans till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en administrativ stjärna på jakt efter ett nytt uppdrag? Här finns en tjänst hos en myndighet som behöver en serviceinriktad, noggrann och kommunikativ person som vill arbeta deltid. Låter det som något för dig? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15678LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-13
Ange följande referens när du ansöker: 15678LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3641796

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: