Administratör till däckverkstad
Randstad AB / Administratörsjobb / Jönköping
2025-08-18
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Nässjö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-08-18Dina arbetsuppgifterVi söker en driven och serviceinriktad administratör till en däckverkstad i Jönköping! Här får du en nyckelroll där du är den första personen kunderna möter, och du ser till att deras besök blir så smidigt som möjligt. Vi ser gärna att du kan påbörja din anställning i september.
I rollen som administratör är du spindeln i nätet. Du har hand om den dagliga ruljangsen och ser till att kundmottagningen flyter på. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
Kundmottagning: Ta emot kunder på ett professionellt och välkomnande sätt, både på plats och via telefon.
Administration: Ansvara för den administrativa hanteringen kring däckbyten och andra serviceärenden. Du kommer att arbeta i våra interna datasystem, så det är viktigt att du är van vid att hantera olika digitala verktyg.
Support: Vid behov kan du komma att hjälpa till med enklare däckskiften eller assistera kunder ute på anläggningen.
Vi letar efter dig som är en självgående och ansvarsfull person. Du har lätt för att lära dig nya system och är bra på att ha många bollar i luften samtidigt. För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du är social, serviceinriktad och har en positiv inställning.
B-körkort är ett krav för tjänsten.
Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.
Du är driven, strukturerad och gillar att jobba i ett högt tempo.
Tidigare erfarenhet från bilbranschen eller kundservice är ett stort plus.
Här får du en spännande tjänst i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utvecklas. Du blir en del av ett sammansvetsat team med trevliga kollegor. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda möjligheter till förlängning.
Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Talent Manager Sophia Malaki på mail:
sophia.malaki@randstad.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail!
Välkommen med din ansökan!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Du är spindeln i nätet och har hand om den dagliga ruljangsen samt ser till att kundmottagningen flyter på. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
Kundmottagning: Ta emot kunder på ett professionellt och välkomnande sätt, både på plats och via telefon.
Administration: Ansvara för den administrativa hanteringen kring däckbyten och andra serviceärenden. Du kommer att arbeta i våra interna datasystem, så det är viktigt att du är van vid att hantera olika digitala verktyg.
Support: Vid behov kan du komma att hjälpa till med enklare däckskiften eller assistera kunder ute på anläggningen.
KvalifikationerB-körkort är ett krav för tjänsten.
Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.
Du är driven, strukturerad och gillar att jobba i ett högt tempo.
Tidigare erfarenhet från bilbranschen eller kundservice är ett stort plus.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Hourly
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Sophia Malaki
sophia.malaki@randstad.se +46704552865 Jobbnummer 9463678