Administratör till Customer Supply Centre på Södra Cell Internat

OnepartnerGroup Sydost AB / Administratörsjobb / Växjö
2016-06-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Customer Supply Centre på Södra Cell Internat" (publicerad 2017-03-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Om kundföretaget

På Södra startar allt i skogen. Där lägger vi grunden för en global skogsindustri med över 3 600 medarbetare. Tillsammans upptäcker, utmanar och utvecklar vi dagligen de möjligheter skogen ger. En förnybar råvara och ett hållbart kretslopp hela vägen från frö till slutprodukt. Det är så vi bygger relationer och långsiktig framgång. Läs mer på www.sodra.se .

För ett konsultuppdrag söker vi nu en person som har viljan att ta steget in i en utmanande roll med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten förväntas starta i slutet av augusti och pågå fram till årsskiftet.

Publiceringsdatum
2016-06-30

Arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst ha en avlastande roll gentemot specialisterna inom Customer Supply Centre på Södra Cell International. Som administratör kommer du hantera enkla och mer kvalificerade arbetsuppgifter med stor variation. Arbetet kommer bland annat innefatta hantering av inkommande och utgående fakturor, behandling av inkommande förfrågningar samt leveransuppföljning. Avdelningen behandlar även statistik och genomför bokslut samt tillhandahåller diverse uppgifter till sina kunder.

Profil
Vi söker dig som tidigare arbetat i en administrativ roll och du har med fördel en utbildning inom ekonomi. För att lyckas i denna tjänst vågar du ta dig an nya arbetsuppgifter och bidra med egna initiativ, du har förmågan att prioritera och kan med enkelhet strukturera dina arbetsuppgifter. Du har en prestigelös inställning och trivs med att vara en del av en supportande funktion.

Goda engelska kunskaper är ett krav för tjänsten då Södra kommunicerar på såväl svenska som engelska inom organisationen. Har du tidigare erfarenhet av Microsoft Dynamics AX ses det som meriterande för tjänsten. I övrigt ser vi att du har en god datorvana.

Sista ansökningsdatum är den 10 juli, men skicka gärna din ansökan redan idag då vi i denna process tillämpar löpande urval. Södra har i denna process valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se . För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Vanja Winroth på telefonnummer 0470-32 38 38.

Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 800 konsulter hittills verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2444
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanja Winroth 0470-32 38 38

Företag
OnepartnerGroup Sydost AB

Adress
OnepartnerGroup Sydost AB
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30, Växjö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2933230

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnepartnerGroup Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB: