Administratör till Customer Service på Skruf Snus AB

Poolia Office Professionals AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Presentation
Är du en duktig administratör och koordinator som värdesätter ordning och reda och god struktur? Trivs du att arbeta med siffror och kundservice? Då kan du vara den vi söker.

Vår kund Skruf Snus AB behöver förstärkning med en administrativ tjänst inom Customer Service. Uppdraget är på heltid, dagtid måndag till fredag, och pågår i ca 2 månader med goda möjligheter till förlängning. Uppdraget beräknas starta omgående. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm

Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande.


Arbetsuppgifter
I rollen som administratör inom Customer Service ingår du i sälj- och marknadsavdelningen. Här arbetar man brett med att ge information och service kring Skruf Snus och deras produkter. Hantering av returer, ordrar, reklamationer och andra serviceärenden är också en viktig del av arbetet.

Exempel på arbetsuppgifter är:

• Att administrera och lösa returer
• Att hantera och följa upp reklamationer och klagomål
• Att registrera och hantera all information i Skruf Snus affärssystem Jeeves
• Att bistå med service och gått bemötande mot både kunder och konsumenter, kommunikation som mestadels sker mailledes


Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som är ansvarsfull med god struktur och gott ordningssinne. Utbildningsnivå är inte avgörande, men du har minst ett par års erfarenhet från liknande arbeten som administrativt stöd. Erfarenhet av affärssystemet Jeeves är meriterande för denna tjänst. Du är systemvan och trivs att arbeta med siffror och du är van vid kundkontakter och en hög servicenivå. Du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar både engelska och svenska väl, i både tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarsfull, kommunikativ och serviceinriktad. Du arbetar noggrant och effektivt och är professionell i allt du gör. Vidare tror vi att du är flexibel och prestigelös med god samarbetsförmåga och du sätter alltid kunden i fokus.


Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Vår kunds hemsida
www.skruf.se

Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-03-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 46248
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Martinez Palm julia.martinez-palm@poolia.se

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207

Jobbnummer
3404401

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: