Administratör till Client Support Team på Deloitte

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär som och vill ta nästa steg som administratör? Deloitte söker nu en till Client Support Team!

Söker du efter nästa utmaning och vill arbeta med administration? Gillar du att arbeta strukturerat och trivs med att följa rutiner? Har du även ett öga för detaljer där du får använda din analytiska förmåga? Nu söker Deloitte en administratör till deras Client Support Team i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som administratör i Client Support Team kommer du att tillhöra avdelningen Quality, Risk and Security. Denna avdelning arbetar för att se till att Deloitte följer alla lagar och regler som en revisionsfirma behöver efterleva, där du framför allt kommer fokusera på hantering av nya klienter. Här får du arbeta på ett expansivt internationellt företag i ett spännande affärsklimat där du får möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Rollen erbjuder dig att arbeta varierat med många olika kontaktytor. Du kommer bli en del av ett team som idag består av 9 personer. På Deloitte värnar man om sin personal och erbjuder ett bra förmånspaket samt aktiviteter för sina anställda.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som administratör i Client Support Team kommer du att:

* genomföra riskkontroller av nya klienter och uppdrag
* samla in information från olika externa databaser och interna system för att kunna genomföra oberoendekontroller
* sammanställa, analysera och presentera den information du tagit fram som blir ett underlag för beslutsfattande
* registrera nya klienter i interna system
* ha kontinuerlig kommunikation med framför allt interna men även externa klienter.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är tänkt att starta i januari 2022 eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna är kl. 8.00 -17.00, då man jobbar mot deadlines kan övertidsarbete förekomma. Kontoret är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation i centrala Stockholm. Du kommer att sitta i fräscha lokaler i kontorslandskap tillsammans med dina kollegor i Client Support Team.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som nyligen gått ut gymnasiet och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom service. Har du erfarenhet av en administrativ roll, så ser vi det som meriterande. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation.

För att trivas i denna roll är du nyfiken, noggrann och trivs att arbeta efter rutiner. Samtidigt kan du anpassa dig till förändrade omständigheter och ser det som något positivt. Det är viktigt att ha förmågan att prioritera ditt arbete då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att kunna arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.



INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-11-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Kontakt
Affärsansvarig Rekryterare
Pauline Karlsson
pauline.karlsson@tng.se
0721461248

Jobbnummer
6121144

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: