Administratör till BSH Home Appliances AB

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Har du arbetat några år med liknade uppgifter? Som person kännetecknats du god analytisk förmåga. Du är kommunikativ och duktig på att effektivt organisera dina arbetsuppgifter. Du har utmärkta kunskaper i Excel. Då kan du vara den administratör BSH Home Appliances AB i Nykvarn söker.

Publiceringsdatum
2017-12-01

Om företaget
Bosch-koncernen är en ledande internationell leverantör av teknologi och tjänster. Företaget har omkring 375 000 medarbetare globalt (per 31 december 2015). Företaget omsatte 70.6 miljarder Euro under 2015. Verksamheten är indelad i fyra affärsområden: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods, och Energy and Building Technology. Bosch-koncernen består av Robert Bosch GmbH med dess cirka 440 dotterbolag och lokala företag i omkring 60 länder. Om partners för service och försäljning tas med i beräkningen finns Bosch representerat i ungefär 150 länder. Grunden för företagets fortsatta tillväxt är dess innovativa styrka. Bosch har 55 800 medarbetare inom forskning och utveckling på drygt 118 platser runt om i världen. Bosch-koncernens strategiska mål är att leverera innovationer för en uppkopplad livsstil. Bosch höjer livskvalitén genom att erbjuda produkter och lösningar som är både innovativa och intresseväckande. Kort sagt, Bosch skapar teknologi som är "Invented for life".

Om tjänsten
Företaget söker just nu två stycken administratörer till deras team. Rollen som administratör är placerad i Nykvarn. Som administratör kommer du att administrera och strukturera KPI mätningar men även dokumentation kring arbetssäkerhet och truckhantering. Vidare kommer du att agera som stöd för två av vår kunds chefer när det kommer att strukturera beräkningar, analyser och rapporter.

Arbetstiderna är Måndag - Fredag 08.00 - 17.00.

Om dig
Vi söker dig som har minst 2 -års erfarenhet av liknade administrativa arbetsuppgifter och har en fullföljd gymnasieexamen. Du är organisatorisk och har en stark kommunikationsförmåga. Som person kan du hantera flera saker samtidigt och är självständig, strukturerad och noggrann i de arbetsuppgifter du tar dig för även under tidspress.

Du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och är en utmärkt användare av Office paketet, särskilt Excel. Har du även kunskaper i tyska och SAP är det meriterande.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och förväntas pågå 3-4 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Morgan Sandlund.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Morgan Sandlund

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3833547

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: