Administratör till Bravida Göteborg ventilation

Bravida Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Hos oss får du frihet under ansvar att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse. Nu söker vi en serviceinriktad administratör med goda ekonomiska kunskaper till Göteborgs ventilations-avdelning.

Om jobbet

Rollen som administratör på Bravida innebär att du stöttar avdelningen med administrativt arbete. Ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Att registrera tidsedlar, löner och nya kunder
• Kontroll och godkännande av leverantörsfakturor
• Att förbereda och bevaka kundfakturor
• Att ha daglig kontakt med medarbetare, chefer och kunder
• Övrig personaladministration ex sammanställa sjukfrånvarostatistik och kontakt med företagshälsovården.



Som administratör på Bravida Göteborg ventilation välkomnar vi dig att bli en del av Bravida, där vårt fokus framåt ligger på att sätta rutiner och skapa förutsättningar för att bli en ledande avdelning inom Bravida.

Bravida Göteborg har avdelningar inom el, vs, ventilation och säkerhet. Våra kunder är bland annat byggföretag, försäkringsbolag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag och kommuner.

Administratörtjänsten är på 60% men chans till 100% efter hand.



Vem är du

Vi söker dig som har en relevant utbildning eller erfarenhet av administrativa roller med goda ekonomikunskaper. Tjänsten är en nyckelroll i Bravida och därför lägger vi också stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är serviceinriktad, lyhörd och gillar att ta ansvar.

Tillsammans med våra serviceledare och servicemontörer kommer du få agera problemlösare och koordinator i de dagliga utmaningarna som uppstår. På Bravida ställer vi höga krav på kvalitet och noggrannhet i våra uppdrag, och är du dessutom strukturerad i ditt arbetssätt kommer du vara en stor bidragare till vår framgång.

Vi arbetar idag i affärssystemen Agresso och Handyman. Har du tidigare erfarenhet av dessa eller liknande affärssystem är det meriterande. Dock är det allra viktigaste att du har god datorvana, en positiv inställning och en vilja att lära dig. Vi kommer att erbjuda internutbildningar i våra system som en del av din introduktion.



För att trivas och lyckas på Bravida behöver du:

• Vara en serviceinriktad lagspelare. På Bravida jobbar vi gärna i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet.
• Kunna leda dig själv. Det är medarbetarnas kunskap och drivkraft som gör Bravida till ett vinnande lag. Varje spelare är viktig!
• Alltid sträva mot förändring till det bättre. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Vår högsta prioritet är att göra kunden nöjd.
• Jobba med stil. På Bravida gör vi jobbet ordentligt. Då är det viktigt att komma i tid, att vara ärlig och lojal, och att hålla det vi lovar.



Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.



Vad erbjuder vi dig

Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare!

Vi skapar stora resultat, tillsammans. På Bravida är vi drygt 11 000 personer som jobbar tillsammans. Tillsammans kan vi ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar.

Här är du en i gänget. På Bravida jobbar vi som ett team. Det innebär också att vi vill ta hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, förmånliga försäkringar och möjlighet att hyra fjällstuga.

När du växer, växer vi. Din utveckling är viktig för oss. Vi tror att den viktigaste skolan är det dagliga arbetet. Dessutom finns "Bravidaskola" med många interna utbildningar som kan öppna upp nya vägar. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas.

Publiceringsdatum
2019-03-06

Så ansöker du
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum 1 april, 2019.

Ansök genom att klicka på knappen Ansök nedan. Följ oss på Facebook och LinkedIn!

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med fler än 11 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs, ventilation, säkerhet, kyla, sprinkler, teknisk fastighetsdrift och kraft. Bravida finns representerade på drygt 150 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Lön och förmåner enligt tjänstemannaavtalet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrik Hast, Avdelningschef 031-709 51 16

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB
Box 40
43121 Mölndal

Kontorsadress
Box 40

Jobbnummer
4651572

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: