Administratör till bostadsföretag i City!

The Place AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Place AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Vi vill komma i kontakt med just Dig som vill vara en del av en arbetsplats som jobbar med något så viktigt som människors hem och vågar testa nya saker. Är du dessutom en fena på administration, tycker om att ha ansvar och gillar ständig utveckling? Då har du hittat rätt! Till ett kanonteam i Stockholm sökes nu en administratör med intresse för bostadsmarknaden. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, start 5/6-23 t o m 30/9-23 där möjlighet finns att arbeta 50 % på distans.

Företaget består av 400 medarbetare med avdelningar inom tekniskförvaltning, kundtjänst, projektledning, inköp och på ekonomiavdelningen. Du blir en del av företagets inköpsenhet som består 10 personer där du kommer arbeta nära upphandlare, inköps- och avtalscontroller.

Om rollen som Administratör

I denna roll kommer du vara det administrativa stödet inom inköpsenheten. En stor del av arbetet innebär att självständigt fungera som support till alla anställda med mycket intern och extern kommunikation, bland annat via inköpsenhetens funktionsbrevlåda.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Ansvara för inköpsenhetens diarieföring
* Utföra sekretessbedömningar och utlämnande av handlingar samt övrig dokumenthantering i upphandlingsprocessen.
* Registervård och innehållet i IT-verktyg samt intranät.
* Samordning av möten och konferenser
* Ansvara för agendor och utför mötesanteckningar

Kvalifikationer för att göra succé i rollen

* Gymnasial utbildning
* Flerårig erfarenhet av service och administrativt arbete
* Erfarenhet av att arbeta med dokumenthantering
* Goda kunskaper i Officepaketet
* Har du tidigare arbetat med registratur är det meriterande

Vem vi tror att du är

Vi tänker oss att du gillar att bygga relationer och är en god kommunikatör. I rollen har du många kontaktytor så därför är det viktigt att du tycker om att hjälpa andra samt är serviceinriktad. Vidare gillar du att arbeta utifrån givna ramar och rutiner men kan även ställa om mellan olika arbetsuppgifter utan att det stör dig. Du gillar också ett utredande arbetssätt där du själv kommer behöva arbeta lite som en detektiv för att själv söka svar på frågor. Kollegor beskriver dig som trevlig, strukturerad och noggrann och duktig på att prioritera.

Om uppdraget

• Konsultuppdraget är på heltid (38 h/v)
• Start så snart som möjligt, senast 25 maj till och med 30 september 2023
• Arbetet sker på huvudkontoret på Hornsgatan i Stockholm med möjlighet att arbeta på distans 50 %

The Place - Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Place AB (org.nr 556340-2758), https://theplace.se

Kontakt
Kandidatkoordinator
Daniella Edholm
daniella.edholm@theplace.se
0765362716

Jobbnummer
7804555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Place AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Place AB: