Administratör till Borago i Linköping

Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Brinner du för service och administration samtidigt som du vill vara en del i utvecklingen av Borago och vår mission att utveckla städbranschen. Borago söker en administratör för anställning i Linköping.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt hos Borago och rekryteringsprocessen drivs av Poolia.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2024-02-06

Om tjänsten
Som administratör hos Borago kommer du arbeta med administration inom områdena sälj- och marknad, utbildning och affärsstöd. Du kommer också att vara involverad i hela företagets administration med fortlöpande utveckling av processer, arbetssätt och systemstöd.

Dina arbetsuppgifter innefattar stöttning inom marknadsaktiviteter såsom nyhetsbrev, utskick, uppdatering av sociala kanaler och uppföljande aktiviteter. Du kommer att arbeta med uppdatering av både marknadsmaterial och utbildningsmaterial. I rollen ingår även att jobba med internservice som exempelvis uppdatering av CRM-system, förberedelser av utbildningar, beställningar till kontoret mm.

Med stort engagemang för kunder och service kommer du vara en nyckelperson i vår utveckling av Borago. Du bidrar i utvecklingen av effektiva interna processer.

Tjänsten är på heltid med placering på Boragos kontor i Linköping.

Vem är du?
Vi söker en strukturerad och lösningsorienterad person som tidigare har haft en "spindel i nätet"-roll. Du tycker om att ta initiativ och uppskattar utmaningar samt utveckling. Vi ser gärna att du har god social kompetens, är lyhörd för kunder och kollegor, och kan arbeta lika väl självständigt som samarbeta i grupp. Som person är du flexibel, ansvarstagande, pålitlig och noggrann.

Att arbeta som administratör innebär ett varierande arbete där du får arbeta med olika uppgifter, vilket kräver en god förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Arbetstempot är tidvis högt och därför är det viktigt att du kan arbeta effektivt och samtidigt hantera en stor arbetsmängd.

Krav.
• Slutförd gymnasial utbildning.
• Erfarenhet av administrativt arbete och service.
• Flerårig relevant arbetslivserfarenhet.
• Mycket god datorvana och kunskaper i Office-paketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Meriterande.
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis administration.
• Drivande roll i digitaliseringsutvecklingsprojekt och/eller förbättringsarbete.
• Erfarenhet av CRM-system (gärna Lime), Indesign.
• Deltagande i utvecklingsarbete och/eller projekt.

Om verksamheten
Borago har sedan 1994 utvecklat städbranschen. Vår vision är att skapa rena miljöer genom en sund, attraktiv och kunnig städbransch. Vi har tre affärsområden - utbildning, digitala tjänster (e-learn) och konsult. Vi är marknadsledande och arbetar med utbildningar, städutredningar, städupphandling samt uppföljning. Våra kunder finns i hela Sverige. Vi har även digitala utbildningar i Norge och Finland. Vi har ambitiösa tillväxtmål för 2024 - 2026.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "70618".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Linköping AB

Kontakt
Andrea Trägårdh
andrea.tragardh@poolia.se
076-641 08 16

Jobbnummer
8447466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: