Administratör till Audi Hammarby Sjöstad

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Verkstadsadministratör kommer du slutkalkylera och fakturera mot försäkringsbolag och kunder. Du kommer även genomföra uppföljningssamtal med kunderna under tiden bilen är inne för reparation samt stötta upp arbetsledningen i diverse arbetsuppgifter för att säkerställa att kunderna är nöjda med sitt verkstadsbesök. Tjänsten innebär även en del lättare administrativa uppgifter för att avlasta avdelningscheferna.
System du kommer arbeta i är Automaster, Cabas och Palette.


Om företaget
Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG och representerar varumärkena Volkswagen, Skoda, Audi, Seat, Porsche och Volkswagen Transportbilar på de svenska storstadsmarknaderna. Företaget har idag ca 2000 anställda fördelat på 36 försäljningsställen, i regionerna Stockholm, Göteborg och Syd.


Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som är en god administratör som brinner för service och förstår vikten av kundnöjdhet. Du talar svenska och engelska obehindrat samt har goda kunskaper i Officepaketet. Meriterande är om du har erfarenhet av bilbranschen eller av affärssystemen Automaster, Cabas och Palette, men inget krav.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Verkstadsadministratör bör du vara en fena på administration och brinna för att ge service i världsklass. Du är strukturerad, noggrann och serviceminded.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se




Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-16
Ange följande referens när du ansöker: 1314
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4114715

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: