Administratör till ATV-huset
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
2023-11-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till ATV-huset" (publicerad 2023-12-18) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-11-17Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ATVhuset.
Om företagetATV-huset är det ledande valet för fyrhjulingsentusiaster i Skandinavien. Med flera års erfarenhet är företaget marknadsledande inom tillbehör och reservdelar. Deras sortiment täcker allt från små skruvar till specialanpassade tillbehör och stora däck. ATV-huset fokuserar på kundnöjdhet och strävar inte bara efter att sälja produkter utan också att bygga långvariga relationer och ge högkvalitativ service.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Administratör hanterar du beställningar från leverantörer, tar hand om order, skickar fakturor till kund samt besvarar frågor via chatt och mejl. Du tar även hand om returer via mejl och stöttar upp din närmsta kollega med att ta emot inkommande samtal från kunder och besvara frågor. Vidare övervakar du och uppdaterar kunder kring produktstatus på hemsidan. Du arbetar även i webshopen och kontrollerar priser samt skickar påminnelser kring paketupphämtning för att säkerställa smidig leverans. Din roll är central för en effektiv hantering av beställningar och kundkommunikation.
• Stötta upp i kundservice via chatt, mejl och telefon
• Hantera beställningar och order
• Retur och reklamationsadministration
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom administration och kundkontakt
• God dator och systemvana, kunskaper inom Excel är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
För att trivas i denna roll är du en serviceinriktad och flexibel person som tycker om att hjälpa andra och lösa olika ärenden. Vidare har du förmågan att strukturera och organisera dina uppgifter och att hela tiden säkerställa att allt ditt arbete genomförs noggrant och håller en hög kvalité. Du kommer gärna med förbättringsförslag och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där du är med och skapar framgång.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8269603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.