Administratör till attraktiv myndighet

Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Administratör till attraktiv myndighet
Vi söker nu en administratör till Kista, Stockholm. Har du minst tre års erfarenhet som administration och lockas av möjligheten att få in en fot på en attraktiv myndighet? Då har vi på Randstad ditt nästa uppdrag. Tjänsten som administratör som startar 1 oktober passar som handen i handsken för dig som trivs i koordinerande roller med många olika kontaktytor. Låter det som något som väcker just ditt intresse? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, kontorstider. Med start 1 oktober och för uppdrag till 21 december 2018.

Publiceringsdatum
2018-08-28

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är en attraktiv myndighet där kompetensutveckling är en integrerad del i samtliga anställdas arbete. På arbetsplatsen som ligger i Kista välkomnas du till ett team med andra administratörer där ni tillsammans ger stöd till olika enheter, projektledare och enhetschefer. I rollen ingår att bistå olika projekt med såväl planering som uppföljning och en naturlig del av dina uppgifter innefattar även arbete i olika stödsystem.

Dina arbetsuppgifter (till exempel):

• Daglig kontorsservice och administration kring seminarier, konferenser, och besök.
• Administration av offerter och ansökningar, protokollföring vid möten.
• Bidra med förbättringar av rutiner och processer liksom stötta dina kollegor i det dagliga arbetet.

Kvalifikationer
Här behöver du:

• Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör.
• Goda kunskaper i MS Office eller motsvarande.
• Gymnasieutbildning eller likvärdigt.
• Svenskt medborgarskap (eftersom tjänsten är säkerhetsklassad).
För den här tjänsten söker vi dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Vi tror även att du är serviceinriktad och trivs i en roll med många kontaktytor. Är du dessutom hjälpsam och trivs med att arbeta i grupp kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2018-09-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se [ mailto:kim.flemstrom@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-28
Ange följande referens när du ansöker: 201168107
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kim Flemström kim.flemstrom@randstad.se

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
4314758

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: