Administratör till återvinningsbranschen!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en ordningsam och noggrann administratör som brinner för administration? Trivs du med varierande arbetsuppgifter? Vi på Adecco Office & HR söker dig till uppdrag hos vår kund i Göteborg.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som administratör hos vår kund kommer du att stötta en säljare i all administration och uppföljning av fakturor gentemot leverantörer. Du kommer att vara behjälplig vid fakturering, följa upp fakturor, kontrollera leveranser mot kunder och säkerställa att dessa håller rätt kvalitet. Finns det brister i leveranserna är det också du som administratör som korrigerar dessa. Fler vanligt förekommande arbetsuppgifter är att godkänna och attestera fakturor, boka hotell/resor åt säljaren, samt ta fram statistik på försäljningssiffror.

Uppdraget kommer att starta i början av november och företaget har ett långsiktigt behov för rätt person. Du kommer till en början att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund.

Vem trivs här?

Du som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter, som administratör och med fakturering, kommer snabbt att komma in i din nya roll. Har du goda datakunskaper, framför allt i Office-paketet samt har lätt för att lära dig nya system, så är det här tjänsten för dig! Med god erfarenhet av brett administrativt arbete, samt supporterande roller kan du göra ett uppskattat arbete hos vår kund. Det är också önskvärt med erfarenhet av att ha arbetat i Visma. Som person är du lyhörd och inte rädd för att ta dig an nya arbetsuppgifter. Vidare trivs du bra med administrativa arbetsuppgifter samt tar gärna egna initiativ och kommer med idéer. Din fallenhet för att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din förmåga att se positivt på alla tänkbara situationer gör att du når stor framgång.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-10-07

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid, Dagtid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Fransson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2022974

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: